گوگل اکتبر سال گذشته اندروید 12L را معرفی کرد و نسخه بتا 2 آن بیش از دو هفته پیش برای دستگاه‌های پیکسل واجد شرایط منتشر شد که اکنون برای لنوو تب P12 پرو نیز در دسترس است.

به گفته سایت 9to5Google، اندروید 12L بتا 2 منتشر شده توسط لنوو سطح وصله امنیتی اندروید را در تب P12 پرو تا دسامبر 2021 افزایش می دهد، اما ما هیچ اشاره ای به آن در وب سایت این شرکت نمی بینیم. همچنین شایان ذکر است که لنوو در زمان نگارش این مطلب هیچ یادداشت انتشار اندروید 12L را برای تب P12 پرو به اشتراک نگذاشته و محدودیت های نرم افزاری ذکر شده در وب سایت آن نسبت به نسخه بتای قبلی بدون تغییر باقی مانده است.

بسته آپدیت اندروید 12 ال بتا 2 با حجم 1.7 گیگابایت را می توانید از لینک سایت دانلود کرده و در تب P12 پرو فلش کنید. همچنین دستورالعمل نصب را در آنجا خواهید یافت. اما توجه داشته باشید که این بیلد فقط از نسخه وای فای تب P12 پرو موجود در خارج از چین با کد مدل TB-Q706F پشتیبانی می کند. همچنین، به یاد داشته باشید که نسخه‌های بتا اغلب حاوی اشکالاتی هستند که تجربه را مختل می‌کنند، بنابراین اگر دستگاه اصلی شماست، بهتر است از اندروید 12L Beta 2 در تب P12 پرو خود اجتناب کنید.

گوگل در ماه فوریه اندروید 12 ال بتا 3 را عرضه و نسخه نهایی آن تا پیش از آوریل منتشر خواهد شد. باید دید تب P12 پرو سومین نسخه بتا اندروید 12L را نیز دریافت خواهد کرد یا لنوو به نسخه نهایی رد خواهد شد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *