رپورتاژ آگهی

چه فیش پرینتری را بخریم؟

مزیت های بسیاری برای استفاده از دستگاه فیش پرینتر در داروخانه ها، درمانگاه ها، رستوران ها، فست فود ها، هتل ها، سینما ها، فروشگاه های بزرگ و کوچک و بانک ها وجود دارد. این دستگاه به شما این امکان را می دهد که در کمترین زمان  ممکن رسید و فاکتورهای شما را چاپ کند. اگر قصد خرید فیش زن صدور فاکتور را برای کسب و کار خود دارید، باید مواردی را درهنگام خرید مورد بررسی قرار دهید. بسیاری از مصرف کنندگانی که این کالا را خریداری می کنند از موارد استفاده و کارایی آن آگاهی دارند. مهمترین مسئله ای که باید مورد توجه قرار گیرد نیازهای کسب و کار شما است.

سرعت، قیمت، کیفیت، تکنولوژی چاپ و پورت های اتصال از مهترین مشخصه های دستگاه پرینتر صدور فاکتور بوده که هنگام خرید باید به آن توجه داشت. گزینه های دیگری هم مانند برش دهنده اتوماتیک، عمر دستگاه، مقاومت دستگاه و هزینه های چاپ وجود دارد که از مزایای این چاپگرها محسوب می شود. شرکت های سازنده بسیاری هستند که به تولید این محصول پرداخته اند، از جمله می توان به فیش پرینتر اپسون، بیکسلون، میوا، اکسیوم و اچ پی آرتی  میتوان اشاره کرد.

فاکتورهای مهم در خرید فیش پرینتر

قیمت: یکی از فاکتورهای مهمی که باید قبل از انتخاب فیش پرینتر را در نظر بگیرید قیمت است. دستگاه قیمت بالا یا ارزان بستگی به نیاز و انتظارات شما از این پرینتر دارد.بعد از بررسی مدل و برندها می توانید به راحتی این دستگاه را با قیمت مناسب مطابق با نیازتان تهیه کنید.

کیفیت: دومین فاکتوری که باید هنگام خرید به آن توجه کنید کیفیت چاپ است که در بعضی از چاپگرهای حرارتی برای چاپ فاکتور با زمینه مشکی ممکن است با ایراداتی چاپ شود. البته برای افرادی که رسید و فاکتورهایی با زمینه مشکی ندارند بی اهمیت است.

پورت اتصال: این دستگاه ها میتوانند از طریق کابل به رایانه متصل شوند و اطلاعات شما را چاپ میکند.بعضی از فیش پرینتر ارزان ممکن است از پورت های اتصال پشتیبانی نکند و به شما امکان اتصال به رایانه را ندهد، اما دستگاه هایی که دارای پورت های متنوعی هستند به شما امکانات بیشتری برای اتصال می دهند.از پورت های مورد استفاده بر روی فیش زن ها میتوان به USB، Serial، Parallel و شبکه اشاره کرد. امروزه  با ورود پرینترهای وایرلس، مورد توجه بسیاری از کاربران قرار گرفته است. این تکنولوژی این امکان را به شما می دهد تا از طریق وای فای به رایانه و گوشی های هوشمند متصل شوید و عملیات چاپ را انجام می دهد.

سرعت چاپ: همه چاپگرهای صدور فاکتور سرعت های متفاوتی دارند. برای کارهایی با حجم بالا از پرینتر با سرعت بالا استفاده می شود که از نظر قیمت گران هستند، اما در صورت حجم کاری کم با سرعت متوسط و قیمت مناسب تر پیشنهاد می شود.

اپلیکیشن: بعضی از فیش پرینتر های حرارتی با نرم افزارهای خاصی کار می کنند و تولید کننده این نرم افزار یک حساب کاربری را پشتیبانی می کند. درصورتی که از حساب کاربری ارائه دهنده های دیگر میخواهید استفاده کنید، پیشنهاد می شود سخت افزاری را انتخاب کنید که با نرم افزار شما سازگاری داشته باشد.

رزولوشن چاپ: یکی دیگر از مواردی که بر روی کیفیت چاپ تاثیر گذار است رزولوشن و دقت چاپ است. در صورتی که رسید های شما کوچک است دستگاهی را که با دقت حداقل 200dpi است را انتخاب کنید و همچنین برای رسید های بزرگ تر رزولوشن 400dpi بسیار مناسب است.

شرکت کیومیتا نماینده اصلی و فروش فیش پرینتر است و مدل های متنوعی از این محصول را ارائه می دهد. با مشاوره رایگان قبل از خرید می توانید با توجه به نیاز و بودجه خود فیش پرینتر مناسب را تهیه و خریداری نمایید.

سلب مسئولیت: ایستگاه آی تی صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی بوده و سایت مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا