صوتی و تصویری

عرضه پروژکتور پورترونیکس Pico 10 Smart Music

پورترونیکس از پروژکتور LED موسیقی هوشمند Pico 10 در هند رونمایی کرد. این دستگاه جمع و جور می تواند هر فضایی را به سالن سینما، منطقه بازی یا کلاس درس تبدیل کند. Pico 10 مجهز به لامپ 28 لومن LED است که می تواند وضوح تصویر تا 480 پیکسل را تولید کند. این شرکت ادعا می کند که حتی پس از استفاده از عملکرد زوم الکترونیکی می تواند تصاویر بدون اعوجاج تولید کند.

مینی پروژکتور روی اندروید 9.0 اجرا می شود و از اتصال Wi-Fi پشتیبانی می کند. این به کاربران امکان می دهد محتوای مورد علاقه خود را در هر پلتفرم OTT یا YouTube در هر کجا تماشا کنند. این دستگاه از اصلاحات خودکار یا دستی کیستون پشتیبانی می کند تا از ابعاد عالی در حین تمرکز روی دیوار یا صفحه نمایش از زوایای مختلف اطمینان حاصل کند.

Pico 10 دارای باتری قابل شارژ 5200 میلی آمپر ساعتی است که طبق گفته شرکت، 160 دقیقه زمان اجرا را ارائه می دهد. از سوی دیگر، می توان آن را با استفاده از کلیدهای ناوبری موجود در قسمت بالایی دستگاه کنترل کرد. به علاوه، کاربران می توانند از یک کنترل از راه دور IR برای کنترل آن استفاده کنند. پروژکتور LED موسیقی هوشمند Pico 10 پورترونیکس به اتصالات متعددی مانند Wi-Fi، بلوتوث 5.0، USB و HDMI مجهز شده است.

این دستگاه به یک جفت بلندگوی 5 واتی برای خروجی استریو مجهز شده است. جدا از قرار دادن دستگاه بر روی سطح صاف، با اتصال آن به پایه سقفی نیز می توان از آن استفاده کرد. این محصول از امروز با قیمت 400 دلار به فروش می رسد.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا