فناوری

سرمایه گذاری 3 میلیارد دلاری T-Mobile در طیف باند میانی 5G

روز دوشنبه، T-Mobile اعلام کرد که نزدیک به 3 میلیارد دلار در طیف باند میانی 3.45 گیگاهرتز سرمایه گذاری کرده است که به ظرفیت 5G فوق العاده آن که 210 میلیون آمریکایی را پوشش می دهد، اضافه می کند. T-Mobile قصد دارد امسال 260 میلیون را با Ultra Capacity 5G پوشش دهد و امیدوار است تا پایان سال 2023 به 300 میلیون برسد.

هر دو Verizon و AT&T در ماه گذشته زمانی که بحث شد شبکه‌های 5G باند C به دلیل نگرانی خطوط هوایی ایالات متحده و FAA از تداخل با ابزارهای ارتفاع هواپیما، که در هنگام فرود با دید کم بسیار مهم است، قطع شد. این نگرانی ها از آن زمان با ارتباط فعال بین شرکت های حمل و نقل، فرودگاه های کلیدی، خطوط هوایی و FAA برطرف شده است. این طیف باند C که در حراج 107 به اپراتورها فروخته شد شامل 14 بلوک طیف در باندهای 3.7 گیگاهرتز تا 3.98 گیگاهرتز بود.

طیف جدید T-Mobile که از مزایده 110 برنده شد، شامل “میانگین 21 مگاهرتز طیف باند میانی” در باند 3.45 گیگاهرتز است – بنابراین به نظر نمی رسد که در هیچ یک از نگرانی های باند C با FAA دخالت داشته باشد. T-Mobile با رد شدن از mmWave 5G و رفتن مستقیم به عرضه باند پایین و متوسط، حرکت درست را انجام داد. همراه با باند پایین 600 مگاهرتز 5G T-Mobile و باند میانی آن 2.5 گیگاهرتز، این اپراتور دارای طیف گسترده ای از 5G خواهد بود.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا