آموزش

آموزش خاموش یا ریستارت کردن گلکسی زد فلیپ 3

در حالی که می‌توانید دکمه روشن/خاموش را در اکثر دستگاه‌های اندرویدی فشار دهید و نگه دارید تا منوی پاور ظاهر شود، در مورد دستگاه‌های جدید سامسونگ همه چیز به همین سادگی نیست. به‌طور پیش‌فرض، اگر دکمه پاور (یا کلید کناری، همانطور که سامسونگ می‌خواهد آن را صدا کند) را در گوشی هوشمند گلکسی فشار دهید و نگه دارید، بیکسبی – دستیار مجازی سامسونگ ظاهر می‌شود.

این بدان معناست که نمی‌توانید دستگاه‌های جدیدتر سامسونگ را با فشار دادن یا نگه‌داشتن دکمه پاور خاموش کنید. بنابراین، چگونه می توانید گوشی هوشمند گلکسی خود را خاموش کنید؟ هنوز هم نسبتاً ساده است، اگرچه دیگر آنقدر شهودی نیست. نسل جدید گوشی‌های سامسونگ از چهار روش برای کمک به خاموش کردن یا ریستارت کردن دستگاه پشتیبانی می‌کنند و در این پست، هر چهار روش را با استفاده از گلکسی زد فلیپ 3 نشان خواهم داد.

روش اول: دستگاه خود را با استفاده از کلید کناری و دکمه کاهش صدا خاموش کنید

در اکثر دستگاه‌های اندرویدی، می‌توانید دکمه پاور و دکمه کاهش صدا را با هم فشار دهید تا اسکرین شات بگیرید و گلکسی زد فلیپ 3 از این نظر تفاوتی ندارد. اما، آیا می‌دانستید که می‌توانید از همان دکمه‌های ترکیبی برای نمایش منوی پاور نیز استفاده کنید؟ تنها تفاوت بین این دو میانبر به مدت زمانی که دکمه ها را نگه می دارید خلاصه می شود.

اگر کلید کناری و دکمه کاهش صدا را در گلکسی زد فلیپ 3 خود به مدت دو تا سه ثانیه فشار دهید و نگه دارید، منوی پاور باید ظاهر شود. سپس می‌توانید روی دکمه خاکستری خاموش کردن دستگاه ضربه بزنید تا دستگاه خاموش شود یا روی دکمه سبز رنگ Restart ضربه بزنید تا آن را ریستارت کنید. اکنون، بیایید به روش بعدی برویم، که به شما امکان می دهد گلکسی زد فلیپ 3 خود را با استفاده از یک فرمان صوتی خاموش کنید.

روش دوم: دستگاه خود را با استفاده از بیکسبی خاموش کنید

همانطور که قبلاً ذکر شد، وقتی دکمه پاور را روی گلکسی زد فلیپ 3 خود فشار دهید و نگه دارید، به جای نمایش منوی پاور، بیکسبی را فعال می کند. می توانید از این به نفع خود استفاده کنید و از بیکسبی بخواهید دستگاه شما را برای شما خاموش کند. به سادگی بیکسبی را با استفاده از دکمه پاور فعال کنید و بگویید «Switch off» یا «Turn off my phone».

سپس بیکسبی با دو دکمه – خاموش کردن و راه‌اندازی مجدد، یک اعلان تأیید ظاهر می‌کند. سپس می توانید روی اولی برای خاموش کردن دستگاه یا دومی برای راه اندازی مجدد ضربه بزنید. اگر به هیچ یک از این روش ها علاقه ندارید، می توانید گلکسی زد فلیپ 3 خود را نیز از منوی تنظیمات سریع خاموش کنید. ادامه مطلب را بخوانید تا بدانید چگونه می توانید این کار را انجام دهید.

روش سوم: دستگاه خود را از منوی تنظیمات سریع خاموش کنید

برای خاموش کردن گلکسی زد فلیپ 3 با استفاده از دکمه پاور در منوی تنظیمات سریع، دو بار انگشت خود را روی صفحه اصلی به پایین بکشید تا تنظیمات سریع باز شود. سپس، روی نماد پاور که در کنار چرخ دنده تنظیمات در گوشه سمت راست بالا ظاهر شده، ضربه بزنید. با این کار همان منوی پاور نشان داده شده در روش اول باز می شود.

سپس می‌توانید روی دکمه خاکستری خاموش کردن دستگاه ضربه بزنید تا دستگاه خاموش شود یا روی دکمه سبز رنگ Restart ضربه بزنید تا آن را راه‌اندازی مجدد کنید. هنوز از این جایگزین ها راضی نیستید؟ خوشحال می‌شوید بدانید که سامسونگ همچنین به شما امکان می‌دهد به جای فعال کردن بیکسبی، کلید کناری را برای باز کردن منوی پاور به‌طور پیش‌فرض دوباره ریمپینگ کنید. روش زیر را بررسی کنید تا یاد بگیرید چگونه می‌توانید کلید Side را در گلکسی زد فلیپ 3 خود ریمپینگ کنید.

روش 4: دستگاه خود را با ریمپینگ مجدد کلید کناری برای باز کردن منوی پاور خاموش کنید

برای اینکه به جای فعال کردن بیکسبی، کلید کناری را برای باز کردن منوی پاور باز کنید، باید به تنظیمات بروید. می توانید این کار را با ضربه زدن بر روی نماد تنظیمات در کشوی برنامه یا با ضربه زدن روی دکمه تنظیمات در منوی تنظیمات سریع انجام دهید. هنگامی که در منوی تنظیمات قرار گرفتید، به بخش Advanced features بروید و روی گزینه کلید کناری ضربه بزنید. در صفحه بعد، بر روی گزینه Power off menu زیر قسمت Press and hold ضربه بزنید تا کلید Side دوباره ریمپینگ شود.

گلکسی زد فلیپ 3 شما اکنون با فشار دادن و نگه داشتن کلید کناری به جای بیکسبی منوی پاور را باز می کند و به شما امکان می دهد به راحتی دستگاه را خاموش یا راه اندازی مجدد کنید. اگر می‌خواهید چند مرحله را رد کنید، می‌توانید با ضربه زدن روی نماد جستجو در گوشه سمت راست بالای منوی تنظیمات، تنظیمات کلید کناری را نیز جستجو کنید.

منبع
xda-developers
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا