نرم افزار و اینترنت

ادغام دو افزونه موزیلا برای تجربه بهتر حریم خصوصی

موزیلا به طور کلی تاکید زیادی بر حفظ حریم خصوصی و امنیت فردی در مرورگر فایرفاکس خود دارد. در سال 2017، این شرکت یک افزونه Multi-Account Containers را منتشر کرد که به شما امکان می‌دهد جنبه‌های مختلف زندگی خود را همانطور که از نامش پیداست، جعبه سندباکس کنید. امروز، اعلام کرد که این افزونه را با موزیلا VPN ترکیب می کند تا حریم خصوصی شما را بیشتر کند.

موزیلا افتخار کرده است که Multi-Account Containers در پایگاه کاربرانش بسیار محبوب بوده است زیرا مردم با موفقیت توانسته اند زندگی آنلاین خود را کانتینری کنند. آنها توانایی شخصی سازی کانتینری خود را به روش های مختلف و دسته بندی آنها در صورت نیاز دارند. کوکی‌های وب‌سایت بین جعبه ها به وضوح جدا شده‌اند، بنابراین می‌توانید با حساب‌های مختلف در کانتینرهای مختلف وارد همان سایت شوید.

با ادغام موزیلا VPN، این شرکت امیدوار است که لایه دیگری از حریم خصوصی را به پروفایل های آنلاین شما اضافه کند. کاربران توانایی پیکربندی سرورهای خروجی مختلف برای هر کانتینر را دارند. یکی از موارد استفاده برای این کار این است که یک کانتینر را برای یک تجربه مرور محلی در مکان فعلی خود تنظیم کنید و کانتینر  دیگری را در مکان عزیزان خود تنظیم کنید تا بتوانید هدایایی را به صورت آنلاین برای آنها سفارش دهید و به سرعت تحویل بگیرید.

البته، سناریوهای دیگری با تمرکز بر حریم خصوصی وجود دارد که ادغام VPN موزیلا با کانتینرهای چند حسابی نیز مفید خواهد بود. موزیلا این ترکیب را به عنوان “راه حل منحصربفرد حفظ حریم خصوصی که فقط در فایرفاکس موجود است” توصیف کرده است. در نهایت، ویژگی مولتی هاپ موزیلا VPN که به کاربران امکان می‌دهد دو سرور VPN را به جای یک سرور پیکربندی کنند، پس از انتشار اولیه آن بر روی دسکتاپ در سپتامبر 2021، اکنون در اندروید و iOS نیز در دسترس است.

منبع
neowin
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا