موبایل و تبلت

نسل جدید موتورولا Moto G Stylus 2022 رونمایی شد

موتورولا سعی کرده است با کمک عناصر طراحی نامتعارف، از روزهای بد جلوگیری کند. از اتصال مغناطیسی مودهای موتو گرفته تا گوشی‌هایی با اندازه‌های نمایشگر غیرسنتی، دوربین‌های اکشن و موارد دیگر، موتورولا ویژگی‌های مختلفی را آزمایش کرده تا فروش خود را به ویژه در آمریکا کاهش ندهد. در سال 2020، این شرکت اولین گوشی اندرویدی خود را با قلم معرفی کرد که بار خرید یک گوشی پرچمدار سامسونگ را برای کاربرانی که به قلم نیاز داشتند، کاهش داد.

این تلفن همراه با جانشین خود در سال 2021 و یک مدل دیگر 5G در اواخر سال – توجه معقولی را به خود جلب کرد. و اکنون، موتورولا سومین گوشی از این سری، Moto G Stylus جدید (2022) را معرفی کرد. همانطور که در افشای اطلاعات قبلی مشاهده شد، Moto G Stylus (2022) تنها تعداد انگشت شماری از تغییرات خارجی را با موتورولا به همراه دارد که انرژی خود را بر تحول درونی متمرکز کرده است.

این گوشی دارای صفحه نمایش 6.8 اینچی فول اچ‌دی پلاس است که از نرخ تازه‌سازی 90 هرتز پشتیبانی می‌کند. Moto G Stylus (2022) همچنین دوربین پشتی بهتری دارد و اکنون دارای یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی نسبت به سنسور 48 مگاپیکسلی در سال گذشته است. این دوربین 50 مگاپیکسلی به احتمال زیاد از ایزوسل JN1 سامسونگ استفاده می کند که کوچکترین سنسور 50 مگاپیکسلی است. در کنار دوربین اصلی، ماژول دوربین – اکنون باریک‌تر و با لبه‌های گردتر – دارای یک دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی و یک دوربین 8 مگاپیکسلی با زاویه دید فوق عریض است که می‌تواند تصاویری با میدان دید گسترده 118 درجه بگیرد. در قسمت جلو یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی وجود دارد.

در داخل، یک چیپست مدیاتک هلیو G88 هدایت این گوشی را برعهده داشته و با 4 یا 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی همراه است. نکته قابل توجه این است که این چیپست فاقد پشتیبانی از 5G است، به این معنی که ما می توانیم نسخه 2022 Moto G Stylus 5G را در اواخر امسال ببینیم. موتورولا ادعا می کند باتری 5000 میلی آمپر ساعتی Moto G Stylus (2022) می تواند دو روزه پشتیبان ارائه دهد که با در نظر گرفتن صفحه نمایش غول پیکر آن می تواند چشمگیر باشد. با این حال، هیچ اشاره ای به سرعت شارژ نشده است و احتمالاً موتورولا همانطور که در مدل قبلی دیده می شد، به شارژ 10 واتی پایبند است.

یکی از ایرادات Moto G Stylus (2022) این است که اندروید 11 را در جعبه عرضه می کند. علاوه بر این، تنها یک آپدیت به اندروید 12 همراه با آپدیت های امنیتی برای مجموع دو سال دریافت می کند. موتو جی استایلوس 2022 قرار است با قیمت پایه 300 دلار عرضه شود.

منبع
digitaltrends
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا