موبایل و تبلت

سونی اکسپریا 5 با پردازنده اسنپدراگون 855 رونمایی شد

سونی امروز در نمایشگاه ایفا 2019، از جدیدترین گوشی های هوشمند خود موسوم به اکسپریا 5 رونمایی کرده که در واقع، نسخه کامپکت اکسپریا 1 محسوب می شود.

سونی اکسپریا 5 به پردازنده کوالکام اسنپدراگون 855 مجهز شده و در حالی که این دستگاه از نسل پنجم تلفن همراه پشتیبانی نمی کند، دارای مودم X24 LTE است. روی پنل پشتی آن دوربین اصلی سه گانه با سنسورهای 12 مگاپیکسلی قرار گرفته است. در کنار سنسور اصلی 12 مگاپیکسلی، سنسورهای اولترا واید و تله فوتو به چشم می خورد. با توجه به کاهش اندازه نمایشگر این دستگاه نسبت به اکسپریا 1، سونی تصمیم گرفته رزولوشن آن را کاهش دهد.

سونی اکسپریا 5 به نمایشگر 6.1 اینچی OLED با رزولوشن فول اچ دی پلاس مجهز شده و نمایشگر مورد استفاده در این اسمارت فون از نوع CinemaWide است. این دستگاه از اسپیکر استریو بهره می برد. یکی از اسپیکرها در بخش پایینی دستگاه و دیگری در بخش بالایی و درون اسپیکر مکالمه قرار گرفته است. این گوشی هوشمند حالت Creator Mode را در اختیار کاربران قرار می دهد و دارای ویژگی جدید به نام Smart Connectivity است. این قابلیت برای اتصال پایدار می تواند میان شبکه LTE و وای فای به صورت هوشمند سوییچ کند.

انرژی سونی اکسپریا 5 توسط یک باتری 3140 میلی آمپر ساعتی تامین می شود که قادر به پشتیبانی از شارژ سریع 18 واتی است. پیش فروش این گوشی هوشمند از هفته آینده شروع می شود؛ با این حال برای تصاحب آن باید تا ماه اکتبر صبر کنید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا