موبایل و تبلت

انتشار رندرهای رسمی از طراحی گلکسی A53

در حالیکه همه نگاه ها به رویداد معرفی گلکسی S22 سامسونگ که کمتر از یک هفته دیگر است، دوخته شده، WinFuture با چندین رندر رسمی از گلکسی A53 5G آینده روبرو شده است. انتظار می‌رود این دستگاه یکی از مورد انتظارترین گوشی‌های سامسونگ برای سال 2022 باشد و راه گوشی محبوب و پرفروش گلکسی A52 را در بازار ادامه دهد.

در بیشتر موارد، A53 شبیه A52 سال گذشته است. شما یک صفحه نمایش 6.5 اینچی AMOLED فول اچ دی پلاس با همان نرخ تازه سازی 120 هرتز و پانچ مرکزی برای دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی آن دریافت می کنید. سامسونگ همچنان از پلاستیک در قاب و پشت استفاده خواهد کرد و انتظار می‌رود ابعاد آن با ابعاد A52 یکسان باشد.

در پشت دستگاه یک دوربین چهارگانه با دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی و ماژول‌های فوق عریض 12 مگاپیکسلی و دو ماژول 5 مگاپیکسلی برای عکس‌های ماکرو و داده‌های عمق وجود دارد. تنها تفاوت جزئی طراحی این است که جزیره دوربین در مدل جدید منحنی مقعر بیشتری را در مقایسه با ظاهر مربعی مدل قبلی خود انتخاب می کند.

بخش جدید قابل توجه دیگر در زیر کاپوت است که شایعات به چیپست معرفی نشده اگزینوس 1200 اشاره می کنند. رم در انواع 6 یا 8 گیگابایتی عرضه خواهد شد در حالی که حافظه داخلی از 128 گیگابایت شروع خواهد شد. همچنان می‌توانید از طریق اسلات microSD داخلی آن را گسترش دهید.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا