کنسول و بازی

امکان نمایش حجم بازی قبل از نصب آن در استیم فراهم شد

ولو به کاربران استیم اجازه می دهد تا حجم بازی را قبل از نصب آن ببینند. صفحات کتابخانه بازی‌ها در نهایت کل فضای مورد نیاز یک بازی را فهرست می‌کنند، بدون اینکه لازم باشد ابتدا روی نصب کلیک کنید تا جزئیات فضای دیسک و زمان تخمینی دانلود را ببینید. این یک تغییر جزئی است که به‌عنوان بخشی از به‌روزرسانی بتای استیم در این هفته منتشر می‌شود، به این معنی که در هفته‌های آینده برای همه کاربران استیم در دسترس خواهد بود.

این تغییر پس از آن رخ می دهد که ولو صفحه دانلودهای خود را به روز کرد تا در ماه سپتامبر بسیار آموزنده تر شود. تعمیرات اساسی شامل بخش بهبود یافته ای برای مدیریت فضای ذخیره سازی، و همچنین نشان دادن جزئیات بیشتر در مورد پیشرفت دانلود و پیشرفت نصب است.

ولو کتابخانه‌های استیم خود را در سال 2019 دوباره طراحی کرد و یافتن بازی‌ها، دیدن بازی‌های دوستان و دنبال کردن به‌روزرسانی‌ها یا اخبار توسعه‌دهندگان بازی را آسان‌تر کرد. هم دیسکورد و هم فروشگاه اپیک گیمز Valve را به مدرنیزه کردن اسیتم سوق داده اند که اغلب از نظر کاربری و طراحی عقب مانده است.

آخرین تغییرات دانلود درست زمانی انجام می شود که Valve آماده راه اندازی Steam Deck است و بدون شک برای بهبود تجربه در آنجا طراحی شده است. Steam Deck از 25 فوریه به فروش می رسد.

منبع
theverge
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا