نرم افزار و اینترنت

توییتر مشغول کار روی ویژگی جدید Articles است

ظاهراً توییتر در حال کار بر روی ویژگی جدیدی به نام Articles است که ممکن است به کاربران امکان دهد پست‌های طولانی و وبلاگ‌مانندی ایجاد کنند که از محدودیت فعلی ۲۸۰ کاراکتر در هر توییت فراتر می‌رود. ویژگی احتمالی Articles برای اولین بار توسط جین منچون وانگ مشاهده و در توییتر به اشتراک گذاشته شد، که چند سالی است که ویژگی های برنامه های آینده را در معرض نمایش قرار داده است.

در حال حاضر، اطلاعات زیادی در مورد ویژگی جدید Articles وجود ندارد. هیچ جزئیاتی در مورد اینکه چه زمانی می‌توانیم انتظار این ویژگی جدید را داشته باشیم و اینکه آیا این ویژگی برای همه کاربران توییتر در دسترس خواهد بود یا فقط به افراد خاص محدود می‌شود، وجود ندارد. همچنین اشاره ای به درآمدزایی یا عدم درآمدزایی مقالات نشده است.

با قضاوت بر اساس پاسخ های زیر توییت جین مانچون ونگ، مردم نظرات متفاوتی در مورد ویژگی احتمالی Articles دارند. به گفته برخی از کاربران توییتر، مقاله ها توییتر را بیشتر به یک وب سایت وبلاگ نویسی شبیه به Medium تبدیل می کند. Medium یک پلتفرم وبلاگی است که در ابتدا برای ارسال نوشته‌هایی طراحی شده بود که بیشتر از محدودیت کاراکتر توییتر بودند.

برای برخی از کاربران، معرفی گزینه ایجاد چنین پست های وبلاگ مانند احتمالاً نرخ تعامل در توییتر را کاهش می دهد. همانطور که یکی از کاربران توییتر پاسخ داد، یک مقاله نمی‌تواند تعداد برداشت‌ها و تعامل‌هایی را که رشته‌های توییتر انجام می‌دهند به دست آورد.

منبع
phonearena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا