نرم افزار و اینترنت

مدیا پلیر کاملاً جدید برای ویندوز 11 سرانجام به کانال بتا رسید

در حالیکه اینسایدرهای کانال Dev ویندوز 11 احتمالاً از این اطلاعیه قبلی مایکروسافت ناامید شده‌اند، اما برای کسانی که از ساخت‌های کانال بتا استفاده می‌کنند، خبرهای خوبی وجود دارد. این شرکت اعلام کرد که ویندوز مدیا پلیر تازه طراحی شده به کانال بتا می رسد.

Media Player جدید سال گذشته در ماه نوامبر برای Dev Channel Insiders منتشر شد و خوب است که شاهد ورود این برنامه به کانال بتا باشیم. مایکروسافت احتمالاً احساس می کند بیشتر مشکلاتی که در فاز Dev Channel داشت برطرف شده است. به عنوان مثال، برخی از این مشکلات مربوط به پخش محتوای ذخیره شده در مکان‌های شبکه بود، و برخی دیگر مانند ویرایش ابرداده یا اجزای رابط کاربری که به اولویت‌های تم برنامه احترام نمی‌گذارند.

Media Player جدید قرار است جایگزین Groove Music شود، زیرا دومی هرگز به خوبی Media Player کلاسیک ظاهر نشد. می‌توانید در مورد ویژگی‌های آن در این پست انتشار اصلی Dev Channel بخوانید زیرا به نظر نمی‌رسد ویژگی‌های جدیدی اضافه شده است، زیرا در اعلامیه شرکت فقط آمده است: ما مدیا پلیر جدید ویندوز 11 را برای Windows Insiders در کانال بتا منتشر کرده ایم.

منبع
neowin
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا