نرم افزار و اینترنت

اینستاگرام ویژگی‌ حذف انبوه و کنترل‌های جدید حساب را ارائه می‌کند

اینستاگرام حذف پست‌ها، نظرات و سایر فعالیت‌ها را از این پلتفرم بسیار آسان‌تر می‌کند. اپلیکیشن اشتراک‌گذاری عکس، کنترل‌های حساب جدیدی را ارائه می‌کند که به کاربران امکان می‌دهد نظرات و پست‌ها را به‌صورت انبوه حذف کنند و تعاملات گذشته و فعالیت‌های جستجو را بررسی کنند.

این ویژگی‌ها در بخش جدیدی از پروفایل های کاربران به نام «Your Activity» در دسترس خواهند بود. به گفته اینستاگرام، هدف این است که بازدید مجدد و حذف تعاملات گذشته آسان تر شود. در حالی که در گذشته حذف لایک‌ها، کامنت‌ها و پست‌های گذشته از اینستاگرام امکان‌پذیر بود، اما تنها راه برای انجام این کار بدون حذف کامل حساب کاربری این بود که پست‌های گذشته خود را به‌صورت دستی یکی یکی مرور کنید.

اکنون، بخش «Your Activity» میانبرهایی برای مشاهده پست‌های جدول زمانی و استوری گذشته و همچنین لایک‌ها و نظرات در فیدهای دیگر کاربران ارائه می‌دهد. همچنین میانبرهایی برای بررسی زمان صرف شده در اپلیکیشن، سابقه جستجو، کلیک روی پیوند و فعالیت در سطح حساب مانند تغییرات نام کاربری وجود دارد.

اینستاگرام برای اولین بار در ماه دسامبر تغییرات را پیش‌نمایش کرد و در آن زمان اشاره کرد که «به ویژه برای نوجوانان مهم است که درک کامل‌تری از اطلاعاتی که در اینستاگرام به اشتراک گذاشته‌اند، داشته باشند». این اپلیکیشن در ماه‌های اخیر برای ایجاد ویژگی‌های ایمنی بیشتر برای افراد جوان‌تر دوباره تحت فشار قرار گرفته است و آسان‌تر کردن حذف فعالیت‌های گذشته می‌تواند به عنوان یکی از راه‌های “کم کردن فشار” برنامه در نظر گرفته شود.

منبع
engadget
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا