موبایل و تبلت

سامسونگ 4 آپدیت اندروید را برای پرچمداران 2021 و 2022 ارائه می دهد

سال گذشته سامسونگ متعهد شد که 4 سال پشتیبانی نرم افزاری برای گوشی ها و تبلت های خود ارائه دهد – یعنی 3 به روز رسانی اصلی سیستم عامل و چهار سال وصله امنیتی. این تعهد شامل پرچمداران و همچنین مدل های پایین تر در خط تولید مانند سری A و M می شود. اکنون این شرکت تصمیم گرفته تا مدل های پرچمدار خود را با اضافه کردن یک سال اضافی به چرخه عمر آنها متمایز کند.

این بدان معناست که مدل‌های جدید معرفی‌شده گلکسی S22 و گلکسی تب S8 به مدت 5 سال 4 نسل جدید سیستم‌عامل اندروید و وصله‌های امنیتی دریافت خواهند کرد. از آنجایی که آنها با اندروید 12 شروع می کنند، باید به اندروید 16 بروند و آخرین پچ خود را در سال 2027 دریافت کنند.

خبرهای خوبی برای دارندگان پرچمدار 2021 سامسونگ وجود دارد – همان برنامه پشتیبانی نرم افزاری برای آنها نیز صدق می کند، به این معنی که یک به روز رسانی سیستم عامل بیشتر و یک سال وصله اضافی نسبت به برنامه ریزی اولیه دریافت خواهند کرد. این شامل گوشی های تاشو Z3 و همچنین پرچمداران سری S21 (از جمله S21 FE) می شود. با این حال، سری گلکسی S20 و گوشی‌های تاشوی قدیمی‌تر در برنامه 4 ساله باقی می‌مانند.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا