موبایل و تبلت

خانواده گلکسی تب اس 8 معرفی شد

سری گلکسی اس 22 از سه دستگاه تشکیل شده است – یک معمولی ، یک پلاس و یک اولترا و سامسونگ فکر می کند که مناسب است این استراتژی نامگذاری را به سری گلکسی تب اس 8 خود منتقل کند. این ها تبلت های پرچمدار 2022 سامسونگ هستند، اما تب S8 اولترا در یک لیگ خاص خود قرار دارد، بنابراین بیایید با آن شروع کنیم.

گلکسی تب اس 8 اولترا

بزرگ‌ترین و قدرتمندترین گلکسی تب اس تا به امروز – این همان پیشروی ترقی تب S8 اولترا است. این تبلت یک نمایشگر 14.6 اینچی Super AMOLED با رزولوشن 2960 در 1848 پیکسل و نرخ تازه سازی متغیر 120 هرتز را یدک می کشد. با این حال، چیزهای بیشتری نیز وجود دارد؛ این اولین تبلت سامسونگ با ناچ است که با توجه به تمسخر دستگاه های ناچ اپل در گذشته، یک انتخاب بحث برانگیز طراحی توسط سامسونگ است.

سامسونگ با قرار دادن دو دوربین 12 مگاپیکسلی در داخل ناچ – یک سنسور عریض معمولی و یک ماژول فوق عریض با میدان دید 120، موفق شد حاشیه‌های نمایشگر را به 6.3 میلی‌متر کاهش دهد. دوربین های جلو نیز این بار از فیلم برداری تا 4K پشتیبانی می کنند. در عقب یک دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی در کنار یک دوربین فوق عریض 6 مگاپیکسلی قرار دارد.

تب S8 اولترا دارای تنظیم بلندگوی چهارگانه استریو است که توسط AKG از گلکسی تب قبلی تنظیم شده و همچنین یک سنسور اثر انگشت اپتیکال در نمایشگر را دارد. هر سه مدل تب S8 دارای قلم S Pen همراه هستند. پوسته هر سه تبلت از آلومینیوم ساخته شده و سامسونگ ادعا می کند نسبت به سری تب S7 بادوام تر و کمتر مستعد خم شدن است.

جدیدترین چیپست پرچمدار کوالکام اسنپدراگون 8 نسل 1 به کمک 8/12/16 گیگابایت رم و 128/256/512 گیگابایت حافظه داخلی که از طریق اسلات microSD نیز قابل ارتقا است، در پشت فرمان قرار دارد. قسمت نرم افزار توسط اندروید 12 با One UI 4.1 روی آن پوشانده شده است. سامسونگ همچنین یک ویژگی پیوستگی جدید را ارائه کرده که به شما امکان می دهد از گلکسی S22 اولترا به عنوان نمایشگر همراه در برنامه هایی مانند Clip Studio Paint استفاده کنید. Wireless DeX همچنین برای محیطی شبیه به دسکتاپ هنگامی که به یک صفحه نمایش خارجی متصل است، موجود می باشد.

سامسونگ یک باتری 11200 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع سیمی تا 45 وات نصب کرده است، اگرچه شارژر در جعبه قرار ندارد. هر سه دستگاه تب S8 دارای Wi-Fi 6E هستند و برای دریافت پشتیبانی 5G نیز می توانید تا سقف هزینه پرداخت کنید.

گلکسی تب اس 8 و اس 8 پلاس

اگر تب اس 8 اولترا شما مورد علاقه شما نیست، سامسونگ دو سری دیگر یعنی گلکسی تب اس 8 و اس 8 پلاس را هم ارائه کرده که به ترتیب دارای نمایشگر 11 اینچی و 12.4 اینچی است. همانند نسخه اولترا، این دو تبلت مجهز به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 هستند و همان طراحی آلومینیومی را به ارمغان می آورند.

تب S8 صفحه نمایش 11 اینچی LTPS TFT را با وضوح 2560 در 1600 پیکسل و نرخ تازه سازی 120 هرتز ارائه می کند. تب S8 پلاس دارای صفحه نمایش 12.4 اینچی Super AMOLED با وضوح 2800 در 1752 پیکسل است و همچنین تا 120 هرتز را به روز می کند. در اینجا هیچ پانچ یا بریدگی وجود ندارد.

مدل معمولی دارای یک اسکنر اثرانگشت کناره است در حالی که پلاس نوع نمایشگر را حفظ می کند. هر دو تبلت دارای دوربین سلفی فوق عریض 12 مگاپیکسلی و دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی و 6 مگاپیکسلی فوق عریض در پشت هستند. خروجی صدا توسط راه‌اندازی چهار بلندگوی تنظیم‌شده توسط AKG پوشش داده می‌شود و شما همچنین قلم‌های S Pen همراه را درست مانند تب S8 اولترا دریافت می‌کنید.

شما می توانید بین 8 و 12 گیگابایت رم و 256/512 گیگابایت فضای ذخیره سازی را انتخاب کنید که دوباره از طریق microSD قابل ارتقا است. هر دو تبلت دارای رابط کاربری One UI 4.1 مبتنی بر اندروید 12 هستند. تب S8 دارای باتری 8000 میلی آمپر ساعتی است در حالی که مدل پلاس دارای باتری 10090 میلی آمپر ساعتی می باشد. هر دو تا 45 وات شارژ می شوند به شرطی که آداپتور مناسب را دریافت کنید.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا