موبایل و تبلت

سری گلکسی اس 22 از رم مجازی قابل تنظیم پشتیبانی می کند

سامسونگ سرانجام گوشی‌های پرچمدار سری گلکسی اس 22 را معرفی کرد که از رابط کاربری One UI 4.1 خود مبتنی بر اندروید 12 با تمرکز بر بهبود تجربه کاربری استفاده می‌کند. در همین راستا، رابط کاربری جدید دارای ویژگی جدیدی برای بهبود تجربه کاربری در این گوشی های هوشمند تازه معرفی شده با اجازه دادن به کاربران برای پیکربندی میزان حافظه مجازی روی دستگاه ها است.

این شرکت قابلیتی به نام رم پلاس را برای مجموعه دستگاه های گلکسی معرفی کرده است که به کاربران امکان می دهد برای بهبود عملکرد گوشی، میزان رم را افزایش دهند. مقدار رم مجازی را می توان از بین چهار گزینه انتخاب کرد – 2 گیگابایت، 4 گیگابایت، 6 گیگابایت و 8 گیگابایت. این ویژگی اساساً بخشی از ذخیره سازی گوشی را به عنوان رم مجازی اختصاص می دهد. این شبیه به تخصیص بخشی از فضای ذخیره سازی دیسک توسط ویندوز برای استفاده به عنوان رم مجازی برای سناریویی بوده که در آن رم فیزیکی کافی نیست.

اگرچه این ویژگی جدید نیست و گوشی های گلکسی تنها به استفاده از حافظه 4 گیگابایتی به عنوان رم مجازی محدود می شدند، اما با رابط کاربری One UI 4.1، این شرکت اکنون به کاربران اجازه می دهد تا در صورت نیاز به حافظه زیاد، حداکثر 8 گیگابایت را انتخاب کنند. قابل ذکر است که حافظه 4 گیگابایتی به طور پیش فرض برای استفاده به عنوان رم مجازی انتخاب شده است و در حالی که کاربران می توانند پیکربندی را تغییر دهند، گزینه ای برای غیرفعال کردن این ویژگی در دستگاه های گلکسی سامسونگ وجود ندارد.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا