شرکت اپرا روز دوشنبه گفت که آدرس‌های وب مبتنی بر ایموجی را فعال می‌کند تا سطح جدیدی از خلاقیت را به اینترنت بیاورند. این ادغام بخشی از مشارکت با Yat است، شرکتی که آدرس‌های اینترنتی را با رشته‌هایی از شکلک در آنها می‌فروشد.

یورگن آرنسن، معاون اجرایی موبایل در اپرا، می‌گوید: تقریباً 30 سال از راه اندازی وب جهانی برای عموم می گذرد، و نوآوری زیادی در فضای پیوند وب صورت نگرفته است: مردم هنوز .com را در URLهای خود قرار می دهند.

صفحات Yat دامنه‌های منحصربه‌فردی هستند که زمانی ایجاد می‌شوند که فردی یک رشته ایموجی (که خود Yat نامیده می‌شود) خریداری کند. صاحب Yat می تواند یک NFT از رشته ایموجی خود ایجاد کند و این شرکت قصد دارد در نهایت به کاربران اجازه دهد Yat خود را به پرداخت های الکترونیکی متصل کنند. به گفته این شرکت، نوازندگان جزو اولین پذیرندگان Yats هستند.

ناوین جین، بنیانگذار Yat، گفت که دامنه های ایموجی Yat به کاربران امکان می دهد هویت اینترنتی خود را شخصی کنند و به طور بالقوه به سازندگان، هنرمندان و دیگران دید بیشتری را به صورت آنلاین ارائه دهند. این شرکت صفحات Yat را در 1 فوریه معرفی کرد. با ادغام اپرا، کاربران مجبور نیستند مانند سایر مرورگرها، قسمت y.at از آدرس وب صفحه Yat را تایپ کنند – بنابراین برای دسترسی به صفحه Yat Kesha در اپرا، فقط باید ایموجی Rainbow Rocket را تایپ کنید.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *