صوتی و تصویری

عرضه تلویزیون های اقتصادی وان پلاس تی‌وی Y1S و Y1S اج

وان پلاس روز گذشته رویدادی را برگزار کرد که در آن این شرکت از گوشی هوشمند میان رده پریمیوم Nord CE 2 5G رونمایی کرد. غول فناوری چینی همچنین دو تلویزیون هوشمند جدید – وان پلاس تی‌وی Y1S و Y1S اج را تحت سری وان پلاس TV Y روانه بازار کرده که دارای چند ویژگی است که این دو مدل را از هم جدا می کند.

وان پلاس تی‌وی Y1S و Y1S Edge دارای طراحی صفحه نمایش بدون حاشیه هستند و اج یک پوشش فلزی در قاب پایینی داشته که لمس درخشانی منحصر به فرد را ارائه می دهد. این دو مدل هر دو در دو اندازه موجود هستند – مدل های 43 اینچی و 32 اینچی که وضوح تصویر هر کدام متفاوت است. مدل 32 اینچی با وضوح HD ارائه می شود در حالی که نوع 43 اینچی دارای صفحه نمایش Full HD است. هر دو تلویزیون از HDR10+، HDR10 و همچنین فرمت HLG برای تجربه تماشای برتر پشتیبانی می‌کنند.

تلویزیون‌های هوشمند مجهز به ویژگی‌های پیشرفته موتور گاما هستند که کیفیت تصویر را در زمان واقعی بهینه می‌کنند. علاوه بر این، دارای گواهی TÜV Rheinland بوده که برای چشم ها ایمن هستند. برای بهینه‌سازی، تلویزیون هوشمند Android TV 11.0 را اجرا می‌کند که چندین ویژگی جدید از جمله خدمت به عنوان مرکز هوشمند سرگرمی خانگی مالک را به همراه دارد. این سیستم عامل همچنین دارای حالت خودکار کم تأخیر ویژه است که تجربه بازی هیجان انگیزی را در تلویزیون های وان پلاس جدید خود ایجاد می کند. کنترل صوتی هوشمند نیز به لطف دستیار گوگل در تلویزیون ها پشتیبانی می شود.

علاوه بر این، تلویزیون وان پلاس جدید Y1S و Y1S Edge به طور یکسان دارای ویژگی Smart Manager هستند که به کاربران امکان می‌دهد سرعت سیستم تلویزیون را افزایش دهند، فضای ذخیره‌سازی را آزاد کنند و سایر اقدامات را انجام دهند. همچنین یک ویژگی Remote Diagnosis وجود دارد که به مالکان اجازه می دهد مشکلات را از راه دور شناسایی و حل کنند. اگر کاربر نتواند مشکل را حل کند، ویژگی Remote Diagnosis به تیم خدمات وان پلاس اجازه می دهد تا از راه دور به تلویزیون هوشمند دسترسی داشته باشند.

در مورد قیمت، مدل 32 اینچی وان پلاس TV Y1S از 220 دلار شروع می شود، در حالی که مدل 43 اینچی 360 دلار قیمت دارد. قیمت تلویزیون Y1S اج از 226 دلار شروع شده و تا قیمت 373 دلار می رسد.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا