صوتی و تصویری

کانن از یک لامپ شیک مجهز به اسپیکر بلوتوث رونمایی کرد

کانن محصول جدیدی را عرضه کرده که هم عملکرد صوتی و هم نور را ارائه می دهد. اسپیکر نور جدید کانن یک گجت دو در یک است که می تواند نیازهای صوتی و نوری را برآورده کند. بالای اسپیکر دارای چراغ LED است که با DC کنترل می شود. چراغ LED می تواند در جهات مختلف بچرخد تا روشنایی را فراهم کند.

اسپیکر نوری کانن به گونه‌ای طراحی شده که شبیه یک لامپ سنتی باشد و محفظه بلندگو در زیر آن قرار دارد در حالی که بخش نور در بالا قرار دارد. می توان از آن عمدتاً برای روشنایی استفاده کرد و حالت ها و سطوح مختلف نور آن گزینه های کافی برای استفاده در سناریوهای مختلف را فراهم می کند. سیستم روشنایی اسپیکر نوری جدید کانن از دو گزینه سفید یا گرم پشتیبانی می کند. همچنین از گزینه های کم نور سه سطحی یعنی ضعیف، متوسط و قوی پشتیبانی می کند.

اسپیکر با برد کامل می تواند صدا را در کل محدوده فرکانس کم، متوسط و زیاد ارائه دهد. یک رادیاتور غیرفعال در پایین اسپیکر نور وجود دارد و این خروجی برنجی عمیق تری را ارائه می دهد. بدنه آلومینیومی استوانه ای آن قادر به سرکوب نویز است و همچنین پخش صدای 360 درجه را ارائه می دهد.

اسپیکر نوری جدید کانن را می توان از طریق بلوتوث با یک دستگاه ورودی متصل کرد. عمر باتری آن حدود 5 ساعت است و می توان آن را از طریق USB-C شارژ کرد. لامپ، بازو و بدنه اسپیکر نور را می توان به طور مستقل حرکت داد و زاویه نور را به راحتی با یک دست تنظیم کرد. از ساختار توقف آزاد استفاده می کند و می تواند به راحتی در محدوده متحرک متوقف شود. اسپیکر جدید کانن اکنون با قیمت 2680 یوان (374 دلار) در چین در دسترس است.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا