نرم افزار و اینترنت

انتشار فهرست دستگاه های سازگار اپلیکیشن Expert RAW سامسونگ

اپلیکیشن دوربین Expert RAW سامسونگ در حال حاضر تنها در دو گوشی هوشمند موجود است: گلکسی S22 اولترا و گلکسی S21 اولترا. با این حال، همانطور که سامسونگ هفته گذشته تأیید کرد، این برنامه به زودی راه خود را به پرچمداران گلکسی بیشتری باز خواهد کرد. پیش از انتشار رسمی برنامه، سامسونگ اکنون لیست کامل گوشی های گلکسی پشتیبانی شده را فاش کرده است.

طبق اعلام انجمن سامسونگ، اپلیکیشن Expert RAW برای گلکسی اس 22، گلکسی اس 22 پلاس، سری گلکسی اس 21، گلکسی زد فولد 3 و موارد دیگر در دسترس خواهد بود. سامسونگ می گوید حداقل سخت افزار مورد نیاز برای برنامه Expert RAW شامل پردازنده اگزینوس 990/اسنپدراگون 865 یا بالاتر، 8 گیگابایت رم و لنز تله فوتو با زوم اپتیکال 2 برابر و پشتیبانی Bayer RAW است.

Expert RAW از 25 فوریه برای سری گلکسی S22 در دسترس خواهد بود. در همین حال، گلکسی S21 اولترا و گلکسی زد فولد 2 به ترتیب در ماه مارس و آوریل آن را دریافت خواهند کرد. بعداً، این برنامه به گلکسی اس 20 اولترا، گلکسی نوت 20 اولترا و گلکسی زد فولد 2 راه پیدا می کند. سامسونگ خاطرنشان کرد که گلکسی اس 21، اس 21 پلاس، اس 20، اس 20 پلاس و گلکسی نوت 20 اینگونه نیستند. پشتیبانی از لنز تله فوتو در این تلفن ها زوم اپتیکال 2 برابری (فقط 1.1 برابر) را ارائه نمی دهد. در ادامه لیست کامل گوشی های گلکسی تایید شده برای دریافت برنامه Expert به همراه جدول زمانی عرضه است.

  • 25 فوریه: گلکسی اس 22، اس 22 پلاس و اس 22 اولترا
  • اوایل مارس: گلکسی اس 21 اولترا
  • آپریل: گلکسی زد فولد 3
  • نیمه اول 2022: گلکسی اس 20 اولترا، زد فولد 2 و نوت 20 اولترا

Expert RAW یک برنامه دوربین قدرتمند است که ویژگی های تصویربرداری پیشرفته از جمله کنترل های کامل دستی دوربین را ارائه می دهد. این اپلیکیشن از فیلم برداری چند فریم HDR پشتیبانی می کند و به شما امکان می دهد عکس ها را با فرمت های JPEG و DNG RAW ذخیره کنید. برنامه Expert RAW همچنین با Adobe Lightroom ادغام شده و به کاربران این امکان را می دهد که مستقیماً تصاویر RAW خود را برای ویرایش نهایی در برنامه باز کنند.

منبع
xda-developers
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا