لپ تاپ

معرفی ایسر از لپ‌تاپ‌های سوئیفت 5 و 3 با تراشه های Alder Lake اینتل

با توجه به اینکه اینتل جزئیات پردازنده‌های نسل دوازدهم Alder Lake خود را از سری P و U اعلام می‌کند، ایسر نیز لپ‌تاپ‌های جدیدی را معرفی کرده که از سخت‌افزار جدید اینتل پشتیبانی می‌کنند. ایسر سوئیفت 5 و سوئیفت 3 جدید هر دو با آخرین تراشه های اینتل عرضه می شوند، اگرچه ایسر دقیقاً مشخص نکرده که از چه پردازنده هایی استفاده می کند.

ایسر سوئیفت 5

ایسر Swift 5 گل سرسبد این سری است که از آلومینیوم با ماشینکاری CNC ساخته شده و دارای طراحی دو رنگ سبز و طلایی است. تاچ پد OceanGlass از زباله های پلاستیکی بازیافتی ساخته شده، اما از تمام ویژگی هایی که شما انتظار دارید پشتیبانی می کند.

علاوه بر پردازنده‌های نسل دوازدهم اینتل، 16 گیگابایت رم LPDDR5 و 2 ترابایت حافظه داخلی PCIe Gen 4 دریافت می کنید. از سوی دیگر، دارای پشتیبانی از Windows Hello با سسور اثرانگشت تعبیه شده در دکمه پاور است و با مشخصات Evo اینتل مطابقت دارد و تجربه‌هایی مانند بیدار شدن فوری و بیش از 10 ساعت عمر باتری را به ارمغان می‌آورد.

نمایشگر سوئیفت 5 رزولوشن 2560 در 1600 پیکسل دارد که با نسب تصویر 16 به 10 آن برای کارهای روزمره ایده آل است. نسبت صفحه نمایش به بدنه آن 92.22 درصد است و حتی از لمس نیز پشتیبانی می کند. صفحه نمایش توسط گوریلا گلس ضد میکروبی محافظت می شود، بنابراین باید بادوام باشد و همچنین از رشد باکتری ها بر روی سطح جلوگیری کند. در بالای صفحه نمایش، یک دوربین MIPI فول اچ دی با فناوری کاهش نویز موقت ایسر وجود دارد تا در هنگام تماس های ویدیویی بهترین ظاهر را داشته باشید، حتی زمانی که نور کمتر از حد ایده آل است.

سوئیفت 5 همچنین دارای مجموعه ای از پورت ها، از جمله دو درگاه تاندربولت 4 (USB-C)، HDMI 2.1 و دو پورت USB Type-A (3.2 Gen 1) است که تمام اتصالات اولیه ای را که اکثر کاربران به آن نیاز دارند را در اختیار شما قرار می دهد.

ایسر سوئیفت 3

ایسر Swift 3 در سه رنگ شامل مشکی، طلایی و آبی/سبز عرضه می شود. همچنین با پردازنده‌های نسل دوازدهم اینتل و حداکثر 2 ترابایت حافظه SSD عرضه می‌شود، اگرچه ایسر نگفت چه مقدار رم می‌توانید با آن دریافت کنید. ایسر همچنین وعده 4 ساعت عمر باتری را تنها با 30 دقیقه شارژ می دهد.

نمایشگر در اینجا دارای نسبت تصویر 16:9 است و در رزولوشن Full HD یا Quad HD ارائه می شود، در حالی که از لمس نیز پشتیبانی می کند. یک وب‌کم فول اچ‌دی با کاهش نویز زمانی وجود دارد، و همچنین از نظر پورت‌ها، از جمله دو پورت USB Type-C، دو پورت USB Type-A و HDMI 2.1 را پوشش می‌دهد. هر دو لپ تاپ در ماه ژوئن در ایالات متحده در دسترس خواهند بود و قیمت آن از 1499 دلار برای Swift 5 و 849.99 دلار برای Swift 3 شروع می شود.

منبع
xda-developers
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا