نرم افزار و اینترنت

نسخه 99 مرورگر مایکروسافت اج در دسترس کاربران قرار گرفت

چند روز پیش، گوگل کروم 99 با مجموعه ای از پیشرفت های کرومیوم در دسترس عموم قرار گرفت. اکنون مرورگر اج مایکروسافت با مجموعه ای از بهبودهای بک اند و فرانت اند به همین نسخه رسیده است. برای شروع، کاربرانی که از چندین پروفایل در مرورگر اج استفاده می کنند، اکنون می توانند یک لیست سفارشی از وب سایت ها برای هر پرفایل ایجاد کنند. هنگامی که یک وب سایت ذکر شده در لیست های سفارشی خود را راه اندازی می کنید، اج به طور خودکار آن را در پروفایل دلخواه شما باز می کند.

پیمایش اسناد PDF نیز آسان تر است، شما به سادگی می توانید از تصاویر کوچک صفحه در قسمت سمت چپ برای پرش بین صفحات استفاده کنید. مایکروسافت همچنین در حال آماده سازی برای انتشار قریب الوقوع نسخه جدید مایکروسافت اج در این نسخه است، با توجه به این که:

با شروع نسخه 100، مایکروسافت اج یک شماره نسخه سه رقمی را در هدر User-Agent ارسال می کند، به عنوان مثال “Edg/100”. با شروع مایکروسافت اج 97، صاحبان سایت می توانند این رشته عامل آینده را با فعال کردن پرچم آزمایشی #force-major-version-to-100 در edge://flags آزمایش کنند تا مطمئن شوند منطق تجزیه کاربر-عامل آنها قوی است و همانطور که انتظار می رود کار می کند.

در بخش مدیریت رمز عبور نیز پیشرفت هایی وجود دارد. می‌توانید از خط‌مشی PasswordManagerBlocklist برای شناسایی فهرستی از دامنه‌هایی که قصد استفاده از مدیریت رمز عبور ندارید، به کار بگیرید. گردش کار تکمیل خودکار برای این دامنه ها غیرفعال خواهد شد. قابلیت جالب دیگر گزینه تنظیم رمزهای عبور اولیه سفارشی است. کاربران اج اکنون می توانند یک رشته سفارشی را به عنوان رمز عبور اصلی خود تعریف کنند.

تنها زمانی که آنها ابتدا با استفاده از این رشته احراز هویت می‌شوند، می‌توانند از قابلیت‌های تکمیل خودکار برای اعتبارنامه‌ها در یک صفحه وب استفاده کنند. ایده این است که با افزودن یک لایه امنیتی دیگر از استفاده کاربران غیرمجاز از رمزهای عبور ذخیره شده خود جلوگیری کنید.

منبع
neowin
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا