فناوری

احتمال عرضه گوشی Osom OV1 تا سه ماهه چهارم 2022

تیم سازنده اسنشال PH-1 روی دستگاه جدیدی از برند Osom به نام OV1 کار می کند. این یک تلفن هوشمند متمرکز بر حریم خصوصی است که به کاربر می گوید برنامه ها همیشه به چه اطلاعاتی دسترسی دارند. در ماه دسامبر، عکسی از گوشی هوشمند منتشر نشده، منتشر شد و انتظار می رفت که در تابستان سال 2022 عرضه شود.

در طول MWC، بنیانگذار و مدیر عامل شرکت، جیسون کیتس، جزئیات بیشتری را در مورد OV1 آینده در اختیار تک کرانچ قرار داد. برای شروع، این شرکت تصمیم گرفته است تا عرضه گوشی را تا سه ماهه چهارم به تعویق بیاندازد. بر اساس زمان عرضه آن، حدس می‌زند که این گوشی هوشمند پرچم‌دار می‌تواند توسط جانشین اسنپدراگون 8 نسل 1 تامین شود.

یکی از نکات فروش OV1 حفظ حریم خصوصی است که در کابل USB-C که همراه با گوشی ارائه شده، ادغام می شود. رندری تک کرانچ به اشتراک گذاشته که نشان می‌دهد دوشاخه USB-C یک سوئیچ فیزیکی روی آن دارد که به کاربر اجازه می‌دهد تصمیم بگیرد که آیا کابل به داده‌ها اجازه عبور داده یا فقط برق را بدهد. Osom قصد دارد این کابل را به طور جداگانه نیز بفروشد – اگرچه قیمت آن هنوز تایید نشده است.

روی سخت افزار گوشی OV1 دارای قاب فولادی ضد زنگ با نمایشگر محافظت شده توسط گوریلا گلس ویکتوس خواهد بود. به علاوه، پشت گوشی دارای قاب پشتی سرامیکی است. این تلفن در رنگ‌های سفید، مشکی مات و رنگ «سرگرم کننده» وارد بازار خواهد شد. این تلفن همچنین از نظر فیزیکی بزرگتر از Essential PH-1 خواهد بود، اما با باتری بزرگتری که باید «بیش از تمام روز» دوام بیاورد. تنظیمات دوربین دوگانه شامل تمام سنسورهای ساخت سونی، از جمله یک دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی و یک دوربین ثانویه 12 مگاپیکسلی است. دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی در جلو خواهد بود.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا