پوشش خبری رویداد Let Loose اپل (معرفی آیپدهای جدید): امروز ساعت 17:30

آموزشکنسول و بازی

چگونه بازی Secret Surfing مایکروسافت اج را اجرا کنیم؟

بازی SkiFree را به خاطر دارید؟ این یک بازی دایناسور پنهان کروم مانند مایکروسافت است. مایکروسافت اج یک بازی Secret Surfing مخفی دارد که به صورت آفلاین کار می کند. SkiFree با یک لایه رنگ جدید تازه است و یتی را با Kraken عوض می کند. در مایکروسافت اج 83 که در می 2020 منتشر شد اضافه شد.

نحوه دسترسی به بازی Surfing Game در مرورگر اج

برای دسترسی به بازی، edge://surf را در نوار آدرس اج تایپ کنید و Enter را فشار دهید. بلافاصله بارگذاری می شود. قسمت “edge://” آدرس نشان می دهد که این یک صفحه داخلی است که در خود برنامه مرورگر اج تعبیه شده است. صفحه انتخاب کاراکتر را خواهید دید. برای انتخاب شخصیت و شروع بازی از کلیدهای جهت‌نمای چپ و راست و نوار فاصله استفاده کنید.

نحوه بازی Secret Surfing در مرورگر اج

از کلیدهای جهت دار برای کنترل شخصیت خود و از اسپیس بار برای مکث استفاده کنید. کلیدهای چپ و راست به چپ و راست حرکت می کنند، کلید بالا موج سواری شما را متوقف می کند و کلید پایین موج سواری را از سر می گیرد. کلید “f” را فشار دهید تا از یک تقویت کننده افزایش سرعت استفاده کنید—شما می توانید نزدیک به شروع بازی یکی را دریافت کنید. آنها شبیه رعد و برق سبز هستند.

به مانند بازی کلاسیک SkiFree، هدف شما این است که آن را تا آنجا که می توانید پیش ببرید. بازی میزان مسافتی را که در دویدن فعلی خود در بالای پنجره طی کرده‌اید، محاسبه می‌کند. شما با سه قلب شروع می کنید. با هر تصادف، یک قلب را از دست می دهید. بعد از اینکه تمام قلب خود را از دست دادید، دویدن شما به پایان می رسد و بازی به شما نشان می دهد که چقدر به آن رسیده اید.

همچنین می توانید بازی را با ماوس یا تاچ پد کنترل کنید. نشانگر ماوس خود را برای کنترل شخصیت خود حرکت دهید و برای فعال کردن افزایش سرعت دوبار کلیک کنید. این بازی حتی از کنترلرهای Xbox نیز پشتیبانی می کند. یک کنترلر Xbox 360 را وصل کنید یا یک کنترلر Xbox One را به صورت بی سیم جفت کنید و می توانید بازی را با جوی استیک یا d-pad کنترل کنید. با استفاده از دکمه A برای مکث و ماشه سمت راست برای فعال کردن افزایش سرعت. این بازی حتی از قابلیت rumble روی کنترلر شما نیز پشتیبانی می کند!

با کلیک بر روی دکمه منو در گوشه سمت راست بالای بازی می توانید حالت های دیگر بازی را انتخاب کنید. در اینجا حالت های بازی موجود است:

  • Let’s surf: حالت استاندارد بازی بی پایان. سعی کنید تا جایی که می توانید پیش بروید.
  • Time trial: این دوره پایانی دارد. سعی کنید هر چه سریعتر به آنجا برسید.
  • Zig zag: دریا دروازه هایی دارد که باید در آن موج سواری کنید. سعی کنید از دروازه های زیادی که می توانید پشت سر هم عبور کنید.

این بازی همچنین شامل سایر ویژگی های دسترسی مفید است. یک کلید «High visibility mode» وجود دارد که دیدن موانع را آسان‌تر می‌کند و یک «Reduced speed mode» که سرعت موج‌سواری را کاهش می‌دهد. تمام کنترل های بازی نیز در منو توضیح داده شده است. روی دکمه منو کلیک کنید و “How to play” را انتخاب کنید تا طرح های کنترل صفحه کلید، ماوس، پد لمسی و کنترلر بازی را ببینید.

منبع
howtogeek
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا