سخت افزار

رونمایی ZTE از اولین محصول آماده Wi-Fi 7 در جهان

اگرچه نرخ پذیرش Wi-Fi 6 و 6E در سال 2022 هنوز نسبتاً پایین است، اما ZTE در حال حاضر با ارائه یک راه حل اینترنتی سریعتر برای مصرف کننده در کنوانسیون MWC خود، Wi-Fi 7، از رقبا جلوتر رفته است. در MWC 2022 امسال، این شرکت از اولین محصول آماده مصرف کننده Wi-Fi 7 در جهان به نام ZTE MC888 Flagship رونمایی کرد. MC888 Flagship یک دستگاه Wi-Fi 7 5G CPE (تجهیزات محل مشتری) است که داده های سلولی مانند 4G LTE/5G را دریافت می کند و سپس آنها را به سیگنال های وای فای تبدیل می کند تا کاربران به آن متصل شوند.

به طور معمول CPEها بیشتر در بیمارستان ها، کارخانه ها و روستاها دیده می شوند، زیرا CPEها در هزینه و دردسر نصب کابل های فیبر نوری در این مناطق صرفه جویی می کنند. بیایید به مشخصات ZTE MC888 Flagship نگاهی بیاندازیم؛ در زیر کاپوت، دستگاه از باندهای فرکانس sub6 و mmWave جهانی پشتیبانی کرده، در حالی که از فناوری X آنتن هوشمند ZTE استفاده می کند. فناوری گفته شده دارای بالاترین بهره آنتن در صنعت است که به 10dBi می رسد. شایان ذکر است که پرچمدار MC888 از اولین فناوری آنتن کمکی جهان برای دستیابی به انتقال آنتن با قدرت بالا mmW استفاده می کند.

با صفحه LED روی روتر، همچنین می توانید تغییرات سیگنال شبکه را در زمان واقعی نظارت کنید، زیرا دستگاه به طور خودکار سیگنال های mmWave را می چرخد و ردیابی و قفل می کند تا به حداکثر سرعت اینترنت تا 10 گیگابیت بر ثانیه دست یابد. در حال حاضر، MC888 Flagship رکورد سریع ترین راه حل Wi-Fi 7 جهان و پشتیبانی از باندهای فرکانسی 2.4 گیگاهرتز / 5 گیگاهرتز / 6 هرتز را در اختیار دارد و در صورتی که از هر سه باند به طور کامل استفاده شود، سرعت آن تا 19 گیگابایت بر ثانیه می رسد.

از آنجایی که روتر بر روی فناوری Wi-Fi 7 کار می کند، بسیاری از ویژگی های کلیدی جدید Wi-Fi 7 را شامل می شود، مانند پهنای باند 320 مگاهرتز، عملیات چند پیوندی (MLO) و 4K QAM تضمین می کند که 256 کاربر می توانند از شبکه Wi-Fi با سرعت بسیار سریع و پایدار استفاده کنند. Wi-Fi 7 همچنین پوشش سیگنال گسترده تری را به همراه دارد، در رابطه با اینکه از کاربران بیشتری که به طور همزمان به شبکه متصل می شوند، پشتیبانی می کند.

از نمای بیرونی، ZTE اشاره کرد که MC888 Flagship به گونه‌ای طراحی شده که شبیه نوعی موشک فضایی آینده‌نگر باشد. طراحی حلقه تزئینی فلزی بالایی از پیشرانه های موجود در موشک ها الهام گرفته شده است. 3 مجموعه نوار LED با تغییر رنگ در طرفین روتر همراه با رابط کاربری آینده نگرانه روی صفحه لمسی دایره‌ای روتر، این تجربه را برای کاربران فراهم می‌کند که از اینترنت پیشرو در صنعت با راحتی پیشرو در صنعت استفاده می‌کنند.

ZTE امیدوار است این طراحی تجربه همه جانبه روتر را افزایش دهد. در عین حال، MC888 Flagship به سریع‌ترین درگاه اترنت 10 گیگابیتی جهان مجهز شده است که اتصال 10 گیگابیتی قابل اعتماد را برای رایانه‌ها، تلویزیون‌های هوشمند، پخش ویدیوی 8K و غیره فراهم می‌کند. ZTE اشاره می کند که Wi-Fi 7 MC888 Flagship را تا پایان سال 2022 به بازار می آورد.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا