فناوری

آپدیت جدید گوگل Messages با ویژگی واکنش های iOS و پیش نمایش یوتیوب

ماه‌هاست که می‌دانیم گوگل در تلاش است تا اپلیکیشن پیام‌رسانش واکنش‌های ایموجی‌های ارسال شده توسط کاربران آیفون را به درستی نمایش دهد. اکنون گوگل این ویژگی را به عنوان بخشی از مجموعه ای از ویژگی های جدید و به روز شده برای برنامه Messages خود که در هفته های آینده عرضه می شود، در دسترس همه قرار می دهد.

نسخه بتا در حال حاضر به ما ایده بسیار خوبی از نحوه ترجمه Messages گوگل واکنش‌های ایموجی‌های ارسال شده توسط کاربران iOS را ارائه می‌دهد و به‌جای اینکه به‌عنوان یک پیام متنی گیج‌کننده ظاهر شود که جداگانه دریافت می‌شود، آنها را به درستی در اندروید قالب‌بندی می‌کند. علیرغم تسلیم شدن گوگل، همچنان می‌گوید که می‌خواهد اپل به بقیه صنعت موبایل بپیوندد و RCS را برای راه‌حل بلندمدت بهتر بپذیرد.

Google همچنین در حال ایجاد پیوند اشتراک گذاری Google Photos به طور مستقیم در Messages است تا به کاربران راهی برای ارسال عکس و ویدیو به کاربران غیر RCS (بخوانید: آیفون) ارائه دهد تا از کاهش کیفیت تصویر جلوگیری کنند. Google Messages همچنین اکنون شما را وادار می کند تا به پیامی که مدتی در صندوق ورودی شما نشسته است پاسخ دهید (مانند کاری که جیمیل سال ها انجام می دهد) و از شما می خواهد که اگر تاریخ را در برنامه مخاطبین خود دارید، تولد شخصی را تبریک بگویید.

علاوه بر این لینک ویدیوهای یوتیوب به اشتراک گذاشته شده در Messages اکنون یک پیش نمایش را برای کاربران iOS نیز نمایش می دهند، که خوب است. در نهایت، یک جفت ویژگی Messages که گوگل برای اولین بار در سال گذشته در هند معرفی کرد، در حال انتشار جهانی هستند. جالب ترین آنها گزینه ای برای حذف خودکار رمزهای عبور یک بار مصرف پس از 24 ساعت برای جلوگیری از شلوغ شدن صندوق ورودی شما با کدهای شش رقمی بی فایده است. همچنین گزینه جدیدی وجود دارد که نرم افزار گوگل به طور خودکار پیام های شما را مرتب می کند و به شما امکان می دهد آنها را بر اساس «شخصی» و «تجاری» فیلتر کنید.

منبع
theverge
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا