موبایل و تبلت

سامسونگ انتشار بروزرسانی GOS را در کره جنوبی آغاز کرد

سامسونگ سرویسی به نام سرویس بهینه‌سازی بازی یا GOS را مدت‌هاست درون گوشی‌های خود نصب می‌کند. این سرویس وظیفه کاهش سرعت پردازنده در بازی‌ها برای افزایش دوام شارژ و جلوگیری از داغ شدن گوشی را دارد. این درحالیست که GOS عملکرد بنچمارک‌ها را محدود نکرده تا کماکان در مقایسه با رقبا امتیازات خوبی بگیرد. سامسونگ حالا پس از انتقادات زیاد، آپدیت GOS را برای رفع این مشکل منتشر کرده است.

سامسونگ به صراحت اعلام کرد و بیانیه‌ای صادر کرد که GOD در تلاشی برای افزایش عمر باتری در تلفن‌هایش پیاده‌سازی شده است و به‌روزرسانی نرم‌افزاری آینده به کاربران امکان می‌دهد حالت اولویت عملکرد را انتخاب کنند. این به‌روزرسانی اکنون برای کاربران گلکسی S22 در کره جنوبی منتشر می‌شود، با تغییراتی که جزئیات محدودیت‌های عملکرد CPU و GPU برای بازی‌ها خاموش شده است. این به روز رسانی همچنین یک حالت مدیریت عملکرد بازی اضافه می کند و آخرین وصله امنیتی ماه مارس را به ارمغان می آورد.

انتظار می رود این به روز رسانی در هفته های آینده به تدریج در مناطق بیشتری عرضه شود. همچنین انتظار داریم دستگاه های قدیمی گلکسی اس آسیب دیده به زودی به روزرسانی مشابهی دریافت کنند.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا