گجت و پوشیدنی

جاروبرقی ربات روبوراک Q7 مکس پلاس با ناوبری لیدار معرفی شد

شرکت رباتیک روبوراک جاروبرقی رباتی Q7 مکس پلاس خود را با ناوبری LIDAR و یک داک تخلیه خودکار عرضه کرده است. ربات جاروبرقی جدید همچنین دارای قدرت مکش 4200 پاسکال است و می تواند به طور موثر فضاهای اتاق بزرگتر را تا 300 متر مربع تمیز کند. Q7 مکس پلاس دارای یک ویژگی محدود در مقایسه با S7 MaxV معرفی شده قبلی است که می تواند مخزن خود را دوباره پر کند.

به گفته روبوراک، داک Q7 مکس پلاس می تواند 2.5 لیتر خاک را در یک زمان در خود نگه دارد و سطل زباله می تواند تا 7 هفته بدون تخلیه آن بماند. همچنین دارای مخزن آب 350 میلی لیتری و سطل 470 میلی لیتری است. Q7 مکس پلاس تا 0.3 کیلوگرم فشار پاک کن و 30 سطح آب را به اضافه قدرت مکش 4200 پاسکال ارائه می دهد.

سیستم ناوبری لیدار در Q7 مکس پلاس ربات جاروبرقی را قادر می سازد تا به راحتی از محیط تمیز کردن نقشه برداری کرده و برای یک عملیات موثر حرکت کند. سیستم ناوبری لیدار همچنین به کاربر این امکان را می دهد که نقشه های سه بعدی را از طریق اپلیکیشن موبایل شیائومی هوم مشاهده و ویرایش کند. ربات جاروبرقی روبوراک Q7 مکس پلاس دارای باتری 5200 میلی آمپر ساعتی است که می تواند تا سه ساعت کار کند.

این یکی از دلایلی است که دستگاه می تواند تا 300 متر مربع فضا را تمیز کند. با این حال، به احتمال زیاد ظرفیت 3 ساعت باتری دستگاه در حالت بی صدا با چندین قابلیت قطع شده امکان پذیر است. جزئیات قیمت توسط روبوراک ارائه نشده، اما Q7 مکس پلاس از بهار در دسترس خواهد بود، اما بازارهای آن نیز مشخص نشده است.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا