برخی از میزبان‌های اسپیس توییتر اکنون می‌توانند به عنوان بخشی از آزمایش، کلیپ‌هایی از بحث‌های ضبط‌شده ایجاد کنند. تعداد کمی از هاست ها در iOS در حال حاضر به این ویژگی دسترسی دارند، اگرچه برخی از کاربران اندروید و وب می توانند در آینده نزدیک آن را امتحان کنند.

میزبان ها قادر خواهند بود تا 30 ثانیه از صدا را کلیپ کنند، البته می توانند آن قطعه را توییت کنند. همچنین همه کاربران iOS می توانند کلیپ ها را ببینند.  همه میزبان ها از ژانویه توانسته اند Spaces خود را ضبط کنند. توانایی توییت کردن بخش‌های کوچکی از بحث‌هایشان می‌تواند به سایر کاربران توییتر اجازه دهد تا بینشی در مورد اسپیس ها داشته باشند و شاید مخاطبان خود را افزایش دهند.

Clubhouse از سپتامبر ویژگی کلیپینگ خود را ارائه کرده است. کاربران این پلتفرم توانسته‌اند تکه‌های 30 ثانیه‌ای قابل اشتراک‌گذاری صوتی را از اتاق‌های عمومی کلیپ کنند. توییتر ممکن است ترفندی را از دست بدهد که فقط به میزبان ها اجازه می دهد صدا را از Spaces برش دهند. همه کاربران توییچ و یوتیوب می‌توانند نکات برجسته را کلیپ کنند، به این معنی که بینندگان می‌توانند با تکه‌هایی از ویدیوهایشان توجه یک سازنده را جلب کنند. با این حال، با توجه به اینکه توییتر در حال حاضر تنها ابزار برش خود را آزمایش می کند، می تواند در آینده این ویژگی را برای شنوندگان باز کند.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *