نرم افزار و اینترنت

آپدیت جدید Artifact با ویژگی خلاصه کردن داستان ها با هوش مصنوعی

اپلیکیشن خبری شخصی سازی شده Artifact ابزار Summaries Tool جدیدی را به عنوان بخشی از آخرین به روز رسانی خود برای اندروید و iOS ارائه کرده است. همانطور که از نام آن پیداست، وظیفه این ابزار کوچک کردن هر مقاله به نقاط کوچک با کمک هوش مصنوعی است.

برای استفاده از ابزار خلاصه، می‌توانید روی دکمه Aa در بالای هر داستان کلیک کرده، سپس بر روی گزینه Summarize انتخاب کنید. پس از آن خلاصه ای از آن داستان در بالای صفحه ظاهر می شود. علاوه بر این، هوش مصنوعی می‌تواند یک داستان را در استایل های مختلفی مانند Explain Like I’m Five، Emoji، Poem و Gen Z خلاصه کند. می توانید با کلیک کردن روی منوی سه نقطه در گوشه سمت راست بالای کارت خلاصه بین این سبک ها جابه جا شوید.

Artifact با انتشار پستی در وبلاگ خود توضیح داد که این ابزار برای درک “نکات سطح بالای یک مقاله” بدون خواندن کل مطلب مفید است. با این حال، همچنین هشدار می دهد که “خلاصه ها جایگزین ابزار داشتن متن کامل مقاله نمی شوند”. هوش مصنوعی قدرتمند است، اما هر از گاهی ممکن است اشتباه کند، بنابراین مهم است که در حین خواندن متن کامل، بررسی کنید که خلاصه با مقاله مطابقت دارد.

Artifact در اوایل سال جاری توسط کوین سیستروم و مایک کریگر بنیانگذاران اینستاگرام راه اندازی شد. برنامه خبری رایگان که برای اندروید و iOS در دسترس است نیازی به ثبت نام ندارد. در میان ویژگی‌های مختلف، به کاربران اجازه می‌دهد تا مخاطبین خود را پیوند دهند و ببینند دیگران چه می‌خوانند. چنین مقالاتی با یک نشان ویژه در برنامه برچسب گذاری شده اند.

منبع
neowin
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا