گوناگون

با دستگاه تصفیه آب جدید UF+UV ال جی آشنا شوید

ال جی به تازگی از جدیدترین دستگاه تصفیه کننده آب UF+UV رونمایی کرد. قیمت دستگاه تصفیه آب UF+UV ال‌جی 266 دلار بوده و هدر رفت صفر را در فرآیند تصفیه آب ارائه می دهد. به گفته این شرکت، دستگاه تصفیه آب جدید به حذف فلزات سنگین و تصفیه آب عبوری از آن کمک می کند.

دستگاه تصفیه آب UF+UV ال‌جی مجهز به فناوری پیشرفته تصفیه است که به طور موثر مواد جامد محلول را که با چشم غیرمسلح در آب قابل مشاهده نیستند از بین می‌برد. ال‌جی تضمین کرده که آب تصفیه‌شده از طریق اولین دستگاه تصفیه آب UF+UV خود، خالص و عاری از سموم خطرناک است. فرآیند اولترافیلتراسیون همچنین تضمین می کند که در طول فرآیند تصفیه آب هدر نمی رود.

فیلتر پست کربن در دستگاه تصفیه آب ال‌جی UF+UV از جذب الکترواستاتیکی برای حذف ویروس‌ها از آب تا 99 درصد استفاده می‌کند. فرآیند تصفیه آب دارای هفت مرحله است که حفاظت مطلق و ایمنی آب تضمین شده است. دستگاه تصفیه آب UF+UV ال جی در رنگ قرمز زرشکی فقط با مخزن استیل ضد زنگ دو محافظ با ظرفیت 8 لیتر عرضه می شود. وزن ناخالص آن 10.4 کیلوگرم است و با پایه دیواری نصب می شود. همچنین مراقبت های ضدعفونی کننده دیجیتال را ارائه می دهد و آب در دمای اتاق تصفیه می شود.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا