سخت افزار

جدیدترین روترهای مش Eero شامل مدل WiFi 6E است

Eero نسبتاً دیر به WiFi 6E رسیده است، اما به سبک خود ظاهر می شود – و WiFi 6 را در این فرآیند کاربردی تر می کند. برند آمازون دو روتر مش جدید به رهبری Eero Pro 6E (تصویر زیر) عرضه کرده است. این سخت افزار از باند 6 گیگاهرتز برای ارائه یک اتصال بی سیم تا 1.3 گیگابیت بر ثانیه برای 100 دستگاه استفاده می کند. هر واحد دارای جک اترنت 2.5 گیگابیت بر ثانیه و 1 گیگابیت بر ثانیه است و هرکدام می تواند تا 2000 فوت مربع را پوشش دهد.

+Eero 6 (در بالا) “فقط” یک مدل WiFi 6 دو بانده با دو درگاه اترنت 1 گیگابیت بر ثانیه، پوشش 1500 فوت مربعی برای هر روتر و یک کلاهک 75 دستگاه است، اما اکنون به یک کانال رادیویی 160 مگاهرتز دسترسی دارد که وعده داده های بی سیم سریعتر را می دهد. Eero این را به عنوان بهترین انتخاب برای هر کسی که اینترنت نسبتاً سریع تا یک گیگابیت دارد معرفی می کند.

ما به طور خلاصه 6+ را امتحان کرده‌ایم، و اگر با Eero آشنا باشید، به همان اندازه کار می‌کند که انتظار دارید. با وجود مودم و دستگاه‌هایی که در طبقات مختلف خانه‌ای با اندازه متوسط زندگی می‌کنند، هیچ مشکلی برای از بین بردن حداکثر استفاده از یک طرح اینترنت کابلی 500 مگابیت در ثانیه ندارد. اتصال آمازون هم راه اندازی را ساده می کند (از جمله اتصال مجدد در صورت تغییر نام شبکه یا رمز عبور) و هم کنترل روتر با الکسا فراهم می کند. برای مثال می‌توانید از دستیار صوتی بخواهید دسترسی به اینترنت را برای کاربران خاص متوقف کند. فقط توجه داشته باشید که این بی سیم سه باندی ندارد که برخی از رقبا برای کاهش بار در یک شبکه شلوغ استفاده می کنند، بنابراین اگر چندین کاربر سنگین دارید که نمی توانند کاهش سرعت را تحمل کنند، ممکن است بخواهید از آن عبور کنید.

قیمت گذاری با عملکرد مطابقت دارد. اکنون می‌توانید Eero Pro 6E را در بسته‌بندی دوتایی ۴۹۹ دلاری یا سه‌تایی ۶۹۹ دلاری خریداری کنید. یک واحد تکی برای پیش‌سفارش با قیمت 299 دلار در دسترس است. بر اساس تجربه ما، مطمئناً Eero 6+ برای اکثر افراد ساده تر است. در حال حاضر با قیمت 239 دلار برای یک بسته دوتایی و 299 دلار برای یک بسته سه تایی به فروش می رسد و پیش خرید آن برای یک کیت یک دستگاهی 139 دلاری باز است.

منبع
engadget
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا