نرم افزار و اینترنت

امکان اشتراک گذاری فایل های 2 گیگابایتی در واتس اپ در آینده نزدیک

واتس اپ بهترین اپلیکیشن پیام رسان برای ارسال فایل های حجیم نیست. اگر می خواهید ویدیوهای 4K یا اسناد بزرگ ارسال کنید، چیزی مانند تلگرام گزینه بهتری خواهد بود. این به این دلیل است که واتس اپ دارای محدودیت فایل 100 مگابایتی است. اما با توجه به اینکه واتس اپ در حال کار بر روی افزایش محدودیت اندازه فایل است، این به زودی تغییر خواهد کرد.

بر اساس گزارش‌های مکرر WABetainfo، واتس‌اپ در حال آزمایش توانایی اشتراک‌گذاری فایل‌های تا اندازه 2 گیگابایت است. این ویژگی برای برخی از کاربران آرژانتینی به عنوان بخشی از آخرین آزمایش بتا در اندروید و iOS ارائه شده است. محدودیت حجم 100 مگابایتی واتس اپ به این معنی است که کاربرانی که می خواهند فایل های بزرگتری را به اشتراک بگذارند باید به گزینه های جایگزین مانند تلگرام مراجعه کنند.

اما با فرض اینکه واتس‌اپ محدودیت حجم فایل‌های افزایش‌یافته را برای همه افراد در مسیر پیاده‌سازی کند، در نهایت با رقیب خود تلگرام که مدت‌هاست به کاربران اجازه می‌دهد تا فایل‌های حجیم تا 2 گیگابایت را به اشتراک بگذارند، برابری می‌کند. همانطور که در بالا ذکر شد، محدودیت اندازه فایل 2 گیگابایتی در حال حاضر تنها برای تعداد معدودی از آزمایش کنندگان بتا در آرژانتین در دسترس است. مشخص نیست که این شرکت چه زمانی قصد دارد عرضه را به مناطق بیشتری گسترش دهد.

منبع
xda-developers
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا