نرم افزار و اینترنت

کاربران تیک تاک بزودی راهی آسان برای افزودن گیف‌ها محبوب خواهند داشت

کاربران تیک تاک به زودی راه‌های بیشتری برای متمایز کردن ویدیوهای خود از سایرین خواهند داشت. این سرویس TikTok Library را معرفی کرده که به سازندگان امکان دسترسی بیشتر به محتوای سرگرمی را می دهد. می‌توانید گیف‌ها، کلیپ‌هایی از برنامه‌های تلویزیونی مورد علاقه‌تان، میم‌ها و سایر محتواها را پیدا کنید که می‌توانید آن‌ها را در تیک تاک خود جای دهید.

اگرچه در حال حاضر راه‌هایی برای درج فایل‌های GIF از Giphy در ویدیوهای تیک تاک وجود دارد، اما پس از دسترسی به کتابخانه، انجام این کار آسان‌تر است. تا به حال، گیفی های GIF به صورت استیکر و از طریق افکت صفحه سبز در دسترس بوده اند. در ابتدا، TikTok Library شامل کلیپ‌های Giphy نیز می‌شود که اساساً GIF با صدا هستند. مجموعه اولیه شامل کلیپ‌های واکنشی، نقل قول‌ها، چهره‌های معروف و «لحظه‌های نمادین» خواهد بود که ممکن است شامل رویدادهای نمایش جایزه خاص باشد یا نباشد.

تیک تاک آزمایش Library را در برخی بازارها در اندروید امروز و در iOS هفته آینده آغاز خواهد کرد. پس از در دسترس قرار گرفتن این ویژگی، با ضربه زدن روی نماد Library خانه جدید در نوار کناری، می‌توانید به آن دسترسی داشته باشید. بعد از اینکه چیزی را پیدا کردید که می‌خواهید به ویدیوی خود اضافه کنید، می‌توانید آن را به طول خاصی برش دهید و سپس به ساخت تیک تاک خود از صفحه عکس‌برداری ادامه دهید.

منبع
engadget
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا