کنسول و بازی

معرفی سرویس جدید پلاس استیشن پلاس سونی برای رقابت با گیم پس

پس از ماه‌ها شایعات، امروز سونی آخرین برنامه تعمیرات اساسی برنامه اشتراک خود را حذف کرد، برنامه‌ای که خدمات فعلی‌اش را ترکیب می‌کند و برخی از پاداش‌ها را به آن اضافه می‌کند. به سادگی نام PlayStation Plus را به پیش می‌بریم، کاربران به زودی این گزینه را خواهند داشت که هنگام اشتراک، بین سه سطح از مزایا را انتخاب کنند.

این سه سطح PS Plus Essential، Extra، و Premium هستند که هر کدام مزایای بیشتری برای اشتراک و افزایش قیمت ماهانه دارند. Essential دارای همان مزایای سرویس فعلی پلی استیشن پلاس است، دسترسی به چند نفره آنلاین، دو بازی رایگان ماهانه، فضای ذخیره‌سازی ابری برای ذخیره بازی‌ها و تخفیف‌ها را ارائه می‌دهد. مبلغ این سطح 9.99 دلار در ماه، 24.99 دلار در سه ماهه و 59.99 دلار سالانه است.

با بالا رفتن یک پله، اشتراک PS Plus Extra بسیار شبیه به یک رقیب Xbox Game Pass است و حداکثر 400 بازی پلی استیشن 4 و 5 را برای دانلود از استودیوهای شخص اول سونی و ناشران شخص ثالث به اعضا ارائه می دهد. این سطح با 14.99 دلار در ماه، 39.99 دلار در سه ماهه و 99.99 دلار در سال عرضه خواهد شد.

در حالی که فهرست کاملی از بازی‌های موجود در این سطح هنوز در دسترس نیست، سونی تیزری ارائه کرد که گفت: Death Stranding، God of War، Marvel’s Spider-Man، Marvel’s Spider-Man: Miles Morales، Mortal Kombat 11 و Returnal در دسترس خواهند بود. در راه اندازی متأسفانه، برخلاف سرویس مایکروسافت، بازی‌های کاملاً جدید استودیوهای سونی در زمان راه‌اندازی به پلتفرم اشتراک نخواهند رسید.

در نهایت، در عضویت PS Plus Premium، علاوه بر دسترسی به بازی‌های اصلی پلی استیشن، پلی استیشن 2 و PSP از طریق دانلود و ابر، استریم ابری فعال است. سونی قول داده تا 340 بازی اضافی را برای مشترکین در این سطح پخش کند، که شامل پلی استیشن 1، 2، 3، 4 و کلاسیک PSP می شود. علاوه بر این، سونی بازی های آزمایشی محدود زمانی را در این سطح ارائه می دهد و به مشترکین اجازه می دهد بازی ها را قبل از خرید آنها امتحان کنند. آزمایش‌های احتمالی انحصاری‌های شخص اول در اینجا ارائه می‌شود.

درست مانند PlayStation Now فعلی، استریم بر روی PS4، PS5 و PC در بازارهای پشتیبانی شده در دسترس خواهد بود. در مورد قیمت، PS Plus Premium 17.99 دلار در ماه، 49.99 دلار در سه ماهه و 119.99 دلار در سال هزینه خواهد داشت.

منبع
neowin
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا