نرم افزار و اینترنت

آپدیت جدید واتس اپ با بهبود چند ویژگی موجود

بروزرسانی جدید واتس‌اپ در حال ارائه برای کاربران سراسر جهان است که چندین پیشرفت را در نظرسنجی‌ها و زیرنویس‌ها به ارمغان می‌آورد. این پیشرفت‌ها می‌توانند به شما کمک کنند نظرسنجی‌های دقیق‌تری ایجاد کنید که در آن افراد فقط می‌توانند یک رای بدهند و با کنترل بیشتر بر شرح‌ها از سوءتفاهم جلوگیری کنید. در حالی که بروزرسانی قبلاً منتشر شده، ممکن است چند هفته طول بکشد تا همه آن را دریافت کنند.

این به روز رسانی سه پیشرفت را برای نظرسنجی ها به ارمغان می آورد: نظرسنجی های تک رای، جستجوی نظرسنجی ها و به روز رسانی نتایج نظرسنجی. تاکنون، محدود کردن کاربران به رای دادن تنها به یک پاسخ در نظرسنجی امکان پذیر نبوده است. اکنون می توانید هنگام انجام نظرسنجی گزینه “allow multiple answers” را خاموش کنید.

این به‌روزرسانی جستجو برای نظرسنجی‌ها را نیز فعال می‌کند، می‌توانید این کار را از صفحه چت‌ها با ضربه زدن روی Search و سپس Polls انجام دهید. در این بخش، فهرست کاملی از همه نظرسنجی‌های موجود را خواهید یافت. اگر یک نظرسنجی ایجاد کرده‌اید و می‌خواهید نتایج را در اسرع وقت دریافت کنید، واتس‌اپ اکنون پس از اعلام نتایج برای شما اعلان ارسال می‌کند.

اکنون به سراغ زیرنویس ها برویم؛ اگر تا به حال یک مورد رسانه ای را در واتس اپ فوروارد کرده باشید و قبل از اینکه کسی پاسخ دهد، برای اضافه کردن متن بسیار کند بوده اید، این به روز رسانی این مشکل را برای شما برطرف می کند. به‌روزرسانی جدید به شما امکان می‌دهد رسانه‌هایی را که دارای شرح هستند، فوروارد کنید و می‌توانید حفظ، حذف یا بازنویسی آن را انتخاب کنید. همچنین می‌توانید عنوان خود را در صورت نبودن اضافه کنید. علاوه بر این، اکنون اسناد را می توان با زیرنویس نیز به اشتراک گذاشت. در روزهای آینده باید به‌روزرسانی واتس‌اپ را به‌طور خودکار دریافت کنید.

منبع
neowin
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا