گجت و پوشیدنی

معرفی ساعت هوشمند گارمین D2 Mach 1 مخصوص هوانوردی

گارمین به تازگی یک ساعت هوشمند پیشرفته جدید را با هدف خلبانان عرضه کرده و آن D2 Mach 1 است که قیمت آن از 1199.99 دلار شروع می شود. از نظر فیزیکی، شبیه Garmin Epix (نسل 2)، با صفحه کریستال یاقوت کبود، قاب تیتانیوم است. در مورد بند، D2 Mach 1 در چرم قهوه ای آکسفورد و تیتانیوم موجود است (تفاوت قیمت 100 دلار). این ساعت بعد از D2 Air X10 دومین ساعت هوشمند با فوکوس هوانورد از این برند است.

گارمین D2 Mach 1 دارای صفحه نمایش 1.3 اینچی AMOLED با عقربه UTC و قاب 24 ساعته روی صفحه است که با هفت فیلد داده قابل تنظیم تکمیل می شود. از نظر عملیاتی، کاربران نه تنها می‌توانند با کنترل‌های دکمه‌مانند سنتی در کناره حرکت دهند، بلکه می‌توانند از طریق یک رابط صفحه نمایش لمسی پاسخگو به ویژگی‌هایی مانند نقشه‌ها نیز دسترسی داشته باشند.

از نظر نظارت بر سلامت، D2 Mach 1 نیز کاملاً کامل است، از جمله اسنپ شات های سلامت، نظارت بر تناسب اندام، پایش ضربان قلب/استرس، کیفیت خواب/پایش خواب پیشرفته، و پایش پویا تنفس/هیدراتاسیون. کاربران همچنین می‌توانند اطلاعات متحرکی در مورد استقامت و معیارهای بی‌درنگ هنگام ورزش، و همچنین توصیه‌های تمرین روزانه از برنامه‌های همراه مانند Garmin Coach را مشاهده کنند.

برای خلبان‌ها، Garmin D2 Mach 1 مجموعه‌ای از گزینه‌های کاربردی دیگر را نیز ارائه می‌کند، از جمله تمام جزئیات کلیدی مورد نیاز در پرواز – مانند اطلاعات فرودگاه، منطقه زمانی TUV، گزارش پرواز/گزارش آب‌وهوا، و همچنین ارتفاع سنج هوا، نبض خون. سنسور اکسیژن، سوزن دوره HSI و متئوگرام. برای مسافران تفریحی و علاقه‌مندان به ماجراجویی، Garmin D2 Mach 1 ویژگی‌های دسترسی پذیر را ارائه می‌دهد که همچنین به شما کمک می‌کند در مکان‌های ناشناخته حرکت کنید – با دسترسی به سیستم‌های موقعیت‌یابی جهانی با دقت بالا از جمله GLONASS و Galileo.

علاوه بر نمایش مختصات مکان در قالب دوگانه، امکان مشاهده ویژگی های جغرافیایی مانند خطوط زمین، ارتفاعات، قله ها، پارک ها، خطوط ساحلی، رودخانه ها، دریاچه ها و غیره را از طریق نقشه های TopoActive نیز فراهم می کند. در سناریوهای حفظ حریم خصوصی، حالت ناشناس نیز می تواند فعال شود تا اتصالات بی سیم را غیرفعال کند و از ذخیره و به اشتراک گذاری اطلاعات مکان جلوگیری کند. در صورت لزوم، یک سوئیچ خود تخریبی همچنین می تواند به طور ایمن تمام داده های ذخیره شده در دستگاه را پاک کند.

علاوه بر این، Garmin D2 Mach 1 را می‌توان با دستگاه‌های inReach جفت کرد تا سیگنال‌های اضطراری SOS، پیام‌های از پیش تعیین شده به مخاطبین تعیین‌شده و سایر عملکردهای استاندارد ساعت هوشمند (مانند اعلان‌های هوشمند/ پخش موسیقی/ پرداخت‌های تلفن همراه بدون تماس Garmin Pay) را ارسال کند. از نظر عمر باتری، این ساعت می تواند 24 ساعت در حالت GPS / SpO2 دوام بیاورد. اما اگر به حالت آماده ساعت هوشمند تغییر دهید، می توان آن را تا 11 روز افزایش داد. در نهایت، ساعت هوشمند گارمین D2 Mach 1 با چرم قهوه ای آکسفورد و نسخه های بند تیتانیوم به ترتیب با قیمت 1199.99 دلار و 1299.99 دلار در دسترس است.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا