گجت و پوشیدنی

iRobots از جدیدترین جاروبرقی های رباتیک با قیمت پایین رونمایی کرد

iRobot امروز دو ربات وکیوم/مپ ترکیبی جدید را معرفی کرد. +Roomba Combo j5 و +Combo i5 برخی از ویژگی‌های حالت دوگانه Roomba j7+ را با قیمت‌های مقرون به صرفه‌تر ارائه می دهند. با این حال، در فروش این مدل‌ها به قیمت 799 دلار (j5+) و 549 دلار (i5+) برخی معاوضه‌ها وجود دارد، از جمله اینکه باید سطل‌های آنها را زمانی که زمان تعویض بین جاروبرقی و تمیز کردن است، تعویض کنید.

یکی از بزرگ‌ترین تفاوت‌های دو مدل جدید این است که Roomba j5+، مدل بالاتر، می‌تواند “منطقه‌های بدون تمیز کردن” را شناسایی کند تا از فرش و اتاق‌های فرش شده جلوگیری کند و ترجیحات کلی تمیز کردن شما را یاد بگیرد. علاوه بر این، فقط j5+ دارای قابلیت اجتناب از موانع پیشرفته است و می تواند از بیش از 80 خطر رایج کف، از جمله زباله های جامد حیوانات خانگی دوری کند.

جدای از تفاوت‌هایی که i5+ را 250 دلار ارزان‌تر می‌کند، این دو شباهت‌های زیادی دارند. آنها هر دو سیستم عامل iRobot را اجرا می کنند، کنترل را از طریق برنامه iRobot Home ارائه می دهند و دارای سطل زباله / ایستگاه های شارژ خودکار هستند. هنگامی که سطل مربوطه را وصل می کنید، هر کدام به طور خودکار بین جاروبرقی و پاک کردن جاروبرقی جابجا می شوند.

این دستگاه‌ها همچنین با دستیارهای صوتی کار می‌کنند و به شما امکان می‌دهند آن‌ها را با دستگاه‌های Alexa، Siri یا Google Assistant کنترل کنید. اگرچه i5+ ارزان‌تر مناطق خاصی از فرش/ناهموار را نمی‌آموزد، اما همچنان می‌توانید نام اتاق‌ها را برچسب بزنید و آن را طوری برنامه‌ریزی کنید که موارد خاصی را هدف قرار دهد.

منبع
engadget
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا