نرم افزار و اینترنت

معرفی میانبرهای جدید مسنجر با امکان ارسال پاسخ های بی صدا

متا، شرکت مادر فیس‌بوک، میانبرهایی شبیه به اسلک را برای مسنجر معرفی کرده است که به شما امکان می‌دهد کارهایی مانند ارسال پیامی بی‌صدا یا فراخوانی سریع یک GIF را در حین چت کردن با دوستان خود انجام دهید.

طبق گفته متا، دو میانبر از امروز، 29 مارس در دسترس هستند: @everyone و /silent. میانبر @everyone به شما امکان می‌دهد در یک چت به همه اطلاع دهید، که اگر می‌خواهید مطمئن شوید توجه همه را جلب می‌کنید، می‌تواند مفید باشد. با این حال، به گفته متا، اگر می‌خواهید پیامی را بدون پینگ کردن کل گروه ارسال کنید، می‌توانید از میانبر /silent استفاده کنید.

در “هفته های آینده” چند میانبر دیگر وجود خواهد داشت. /pay به شما امکان می دهد مستقیماً از جعبه گفتگو مسنجر پول ارسال یا درخواست کنید و به زودی در iOS و اندروید در ایالات متحده در دسترس خواهد بود. /gif را تایپ کنید و موضوع چیزی را که می‌خواهید یک GIF داشته باشید تا گزینه‌های احتمالی برای رها کردن در چت را ببینید. این ویژگی به زودی در iOS در دسترس خواهد بود. و /shrug و /tableflip که به زودی در iOS نیز در دسترس خواهند بود، به شما امکان می‌دهند شکلک‌های کلاسیک ¯\_(ツ)_/¯ و (╯°□°)╯︵ ┻━┻ را بدون نیاز به تایپ کردن آن‌ها، در چت بگذارید.

منبع
theverge
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا