نرم افزار و اینترنت

قابلیت اشتراک مستقیم ویدیوهای یوتیوب در اسنپ چت

اسنپ چت به تازگی قابلیت جدیدی را برای کاربران iOS و اندروید معرفی کرده است. این اپلیکیشن اکنون به کاربران اجازه می‌دهد به‌جای اینکه به صورت دستی لینکی را بچسبانند، ویدیوها را مستقیماً از اپلیکیشن یوتیوب به اشتراک بگذارند.

اکنون، کاربران اسنپ چت یک استیکر سفارشی یوتیوب دریافت خواهند کرد که به جای نشانی اینترنتی، تصویر کوچک ویدیو را دارد. این شرکت اعلام کرد که هدف از قابلیت آسان تر کردن کارها برای کاربران یوتیوب است تا تا کلیپ‌ها یا ویدیوهای مورد علاقه خود را مستقیماً در اپلیکیشن خود بدون نیاز به ترک اپلیکیشن یوتیوب به اشتراک بگذارند. این شرکت افزود:

از امروز، همه اسنپ‌چت‌ترها در iOS و اندروید می‌توانند مستقیماً از طریق دوربین اسنپ چت ویدیوهای یوتیوب مورد علاقه خود را با دوستان خود به اشتراک بگذارند – دیگر نیازی به کپی و چسباندن مزاحم نیست!

طبق یادداشت های رسمی، این اولین بار است که لینک های یوتیوب را می توان با یک تجربه بصری در اسنپ چت به اشتراک گذاشت. به غیر از استیکر جدید یوتیوب، کاربران همچنین می‌توانند هنگام اشتراک‌گذاری یک کلیپ از یوتیوب، فیلم بگیرند، عکس بگیرند یا از «Creative Tools» استفاده کنند. تنها با ضربه زدن روی استیکر، کاربران به ویدیو در برنامه یوتیوب یا در مرورگر وب پیش‌فرض کاربر هدایت می‌شوند. به عبارت دیگر، این ادغام یک تغییر کیفیت استفاده است که باید تجربه کلی کاربر را نیز بهبود بخشد.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا