نرم افزار و اینترنت

اپلیکیشن RealityScan اپیک با توانایی ایجاد مدل های سه بعدی از تصاویر گوشی

اپیک گیمز اپلیکیشن جدیدی را برای گوشی‌های هوشمند معرفی کرده است که می‌تواند مدل‌های سه‌بعدی اشیاء را از مجموعه‌ای از عکس‌های گوشی هوشمند بسازد. ایده این است که می‌توانید از اپلیکیشنی به نام RealityScan برای اسکن یک شی در دنیای واقعی – مثلاً یک صندلی – استفاده کنید و سپس اسکن آن شی را در بازی یا پروژه خود بیاورید.

ویدیوی یوتیوب منتشر شده از نحوه کارکرد آن، نشان می‌دهد شخصی یک صندلی قهوه‌ای را اسکن می‌کند که نتیجه آن شبیه یک مدل سه‌بعدی دست‌ساز به نظر می‌رسد. این اپلیکیشن در حال حاضر به صورت نسخه آزمایشی اولین بار از طریق پلتفرم TestFlight اپل در دسترس است که برای 10000 کاربر باز خواهد بود.

با نصب نسخه بتا RealityScan، استفاده از برنامه بسیار آسان خواهد بود؛ به طوریکه برای گرفتن یک سری عکس، می‌توانید دکمه ضبط را پایین نگه دارید یا عکس‌ها را به صورت جداگانه بگیرید، و همانطور که انجام می‌دهید، به آرامی اطراف جسم حرکت کنید تا عکس‌های مختلف بگیرد. برنامه از شما می خواهد که حداقل 20 عکس بگیرید. پس از اتمام اسکن، می‌توانید مدل را برای آپلود به Sketchfab، یک پلتفرم مدل‌سازی سه‌بعدی، ارسال کنید و پس از چند دقیقه، می‌توانید اسکنی را که گرفته‌اید در سایت ببینید.

منبع
theverge
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا