چند ماه پیش، گزارشاتی مبنی بر این که توییتر در حال توسعه ویژگی جدیدی است که به کاربران امکان می‌دهد در یک توییت با یکدیگر همکاری کنند. به نظر می‌رسد این ویژگی اکنون در حال آزمایش است و CoTweets برای برخی فعال شده و به دو کاربر اجازه می‌دهد تا یک توییت را با هم نویسند.

به گفته ورج، کاربران توییتر در حال آزمایش ویژگی CoTweets هستند که به یک کاربر اجازه می‌دهد توییت کند و سپس کاربر دوم را در توییت دعوت کند تا به عنوان نویسنده مشترک برچسب‌گذاری شود. در حال حاضر، کاربر دوم باید قبل از اینکه توییت مشترک شود، آن را تأیید کند. در حالی که این بسیار جالب است، به نظر می رسد که در حال حاضر پاسخ ها فقط به نویسنده اصلی توییت می رسد.

جوزف جی. نونیز، سخنگوی توییتر، انتشار CoTweets را تایید کرد و گفت:

ما همچنان به کشف راه های جدید برای همکاری افراد در توییتر ادامه می دهیم. ما در حال آزمایش CoTweets برای مدت زمان محدودی هستیم تا بدانیم چگونه افراد و برندها ممکن است از این ویژگی برای رشد و دستیابی به مخاطبان جدید و تقویت همکاری خود با سایر حساب‌ها استفاده کنند.

جالب است که ببینیم کاربران توییتر چگونه شروع به استفاده از این ویژگی جدید خواهند کرد. شاید اگر موفقیت آمیز باشد، در نهایت برای همه کاربران عرضه شود. متأسفانه، از آنجایی که CoTweets به‌تازگی به‌عنوان یک نسخه محدود آزمایش می‌شود، همیشه این احتمال وجود دارد که این رویداد کوتاه مدت باشد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *