گجت و پوشیدنی

احتمال عرضه گلکسی واچ 5 پرو با باتری بزرگ تر

خانواده گلکسی واچ 4 سامسونگ از ساعت‌های هوشمند شگفت‌انگیز با تنها یک نقطه ضعف بزرگ تشکیل شده است: عمر باتری. به نظر می رسد که شرکت کره ای کاملاً از این موضوع آگاه است، زیرا قبلاً شایعه ای شنیده بودیم مبنی بر اینکه دستگاه های نسل واچ 5 باتری های بزرگ تری خواهند داشت.

اما اکنون این طرح ضخیم تر شده است، زیرا شایعه جدیدی امروز می گوید که باید منتظر یک واچ 5 پرو جدیدتر و درجه یک که در اواخر امسال بالاتر از واچ 5 و واچ 5 کلاسیک در فهرست سامسونگ قرار می گیرد، باشیم. گفته می شود که این گلکسی واچ 5 پرو با باتری عظیم 572 میلی آمپر ساعتی عرضه می شود. برای بیان این موضوع، بزرگترین مدل های گلکسی واچ 4 و 4 کلاسیک دارای سلول 361 میلی آمپر ساعتی هستند. بنابراین، این ظرفیت تقریباً 60 درصد بیشتر در ساعت آینده خواهد بود، که احتمالاً همچنان عمر باتری کمتر از دو روز را برای کاربران پرمصرف خواهد داشت.

گفته می‌شود، کسانی که همه ویژگی‌ها را روشن نمی‌کنند، ممکن است با چنین تنظیماتی واقعاً 48 ساعت استفاده از آن را پشت سر بگذارند، و این هیجان‌انگیز به نظر می‌رسد. با این حال، هشدارهایی وجود دارد که باید در نظر گرفت. اول از همه، این احتمالاً با قیمتی حتی بالاتر از واچ 4 کلاسیک 46 میلیمتری عرضه خواهد شد که خود ارزان نبود.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا