صوتی و تصویری

رونمایی AOC و پورشه دیزاین از مانیتور Mini-LED Agon Pro PD32M

شرکت AOC مانیتور بازی جدیدی را با نام تجاری Agon Pro خود عرضه کرده که با همکاری پورشه دیزاین طراحی شده است. PD32M مبتنی بر یک صفحه نمایش 32 اینچی 144 هرتز 4K با قابلیت mini-LED “بدون قاب” بوده و از گواهی نمایش HDR 1400 با حداکثر روشنایی 1600 نیت است. همچنین گفته می‌شود که 97 درصد فضای رنگی DCI-P3 را ارائه می‌کند که می‌تواند نمایشگر مناسبی برای کار و همچنین بازی باشد. صفحه نمایش از AdaptiveSync پشتیبانی می کند، اما هیچ جزئیاتی در مورد طعم استانداردی که استفاده می شود، ارائه نشده است.

در بخش اتصال، یک جفت پورت HDMI 2.1، یک DisplayPort، احتمالاً از انواع 1.4 و یک USB-C و همچنین چهار USB-A 3.2 وجود دارد. بر اساس تصویر پشت PD32M، به نظر می رسد که چند جک 3.5 میلی متری اضافی و یک پورت دیگر از نوع ناشناخته در اطراف پشت آن وجود دارد. به نظر می رسد هر طرف نمایشگر دارای یک آویز هدست است و قسمت پشتی نمایشگر دارای نوعی آرایش LED است که AOC آن را Light FX می نامد.

PD32M همچنین دارای یک جفت بلندگوی 8 واتی است که از گواهینامه DTS برخوردار هستند. شاید جالب ترین ویژگی کنترل از راه دور بی سیم یا همان طور که AOC نامیده، سوئیچ سریع باشد که به شما امکان می دهد تنظیمات صفحه نمایش را بدون دست زدن به پشت صفحه نمایش تغییر دهید. مانند بسیاری از مانیتورهای بازی، پایه بسیار بزرگ به نظر می‌رسد و احتمالاً فضای زیادی را اشغال می‌کند، اما نمایشگر حداقل می‌تواند چرخانده شود و پایه قابل تنظیم ارتفاع است. این مانیتور قرار است با قیمت 1799 دلار راهی بازار شود.

منبع
techpowerup
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا