اگر تراس یا بالکن بزرگی داشته و دوست دارید که در فضای بیرونی تلویزیون تماشا کنید، سامسونگ راهکاری را پیشروی شما قرار داده است. این شرکت امروز از تلویزیون QLED جدید خود با نام Terrace رونمایی کرده که روشنایی 2000 نیت با وضوح 4K و پوشش ضد بازتاب را ارائه می دهد.

این تلویزیون در ابعاد ۵۵، ۶۵ و ۷۵ اینچی بین قیمت حدود 3500 تا 6750 دلار قیمت دارد و به طور مشخص یک تراس بزرگ، پیش نیاز آن برای ورود به خانه شماست. سامسونگ تراس در برابر پاشیده شدن مقدار کمی آب با فشار کم و گرد و غبار مقاوم بوده و بنابراین گواهی IP55 را دریافت کرده است. یکی دیگر از ویژگی‌های جالب توجه این تلویزیون، بهره مندی از گیرنده HDBaseT است که جفت شدن آن با دستگاه‌های درون منزل مثل کنسول بازی با کابل اترنت را میسر می‌کند.

سامسونگ همچنین Terrace Soundbar را ارائه می دهد که می توان آن را روی دیوار یا به طور مستقیم روی تلویزیون Terrace نصب کرد. این ساندبار هم مقاومت تلویزیون در برابر آب و خاک با گواهی IP55 را داراست، بنابراین لازم نیست نگران باران باشید. سامسونگ می گوید که این ساندبار دارای فناوری لغو اعوجاج است، به این معنی که می توانید بدون فرکانس های باس، حجم را زیاد کنید.

مدل ۵۵ اینچی سامسونگ تراس با شروع قیمت ۳ هزار و ۵۰۰ دلار از هم اکنون در ایالات متحده و کانادا قابل سفارش بوده و در سایزهای ۶۵ و ۷۷ اینچ نیز موجود است. این محصول شرکت در آینده به استرالیا، نیوزیلند و اروپا خواهد آمد و سامسونگ می گوید که در حال برنامه ریزی یک مدل حرفه ای از تلویزیون برای برنامه های تجاری است.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *