نرم افزار و اینترنت

احتمال عرضه نسخه جدید سیستم هارمونی 3.0 در ماه سپتامبر

سومین نسخه اصلی سیستم عامل هارمونی هواوی در اکتبر سال گذشته با اولین پیش نمایش توسعه دهندگان چند هفته بعد معرفی شد. با این حال، به نظر می رسد که توسعه کمی با مشکل مواجه شده است، بنابراین برنامه عرضه باید به عقب کشیده می شد. کاربر Weibo Changan Digital King اخبار مسابقه برگزار شده نوآوری توسعه دهندگان را گزارش می داد، تصویری را منتشر کرده که نشان می دهد، انتشار پایدار سیستم عامل هارمونی 3.0 برای ماه سپتامبر سال جاری برنامه ریزی شده است. نسخه 2.0 در ژوئن راه اندازی شد و تا اواسط سپتامبر در حال حاضر پایه نصب 100 میلیون دستگاه داشت.

با این حال، ما باید نسخه 3.0 را به زودی ببینیم – نسخه بتا در ماه مه انتظار می رود، اگرچه هواوی به طور رسمی آن را تایید نکرده است. نسخه جدید رابط کاربری را جلا می دهد و عملکرد را بهبود می بخشد، اما تغییرات عمده ای در ظاهر و احساس سیستم عامل ایجاد نمی کند. هواوی اخیراً ArkUI را منتشر کرده است، که یک چارچوب رابط کاربری برای ساخت اپلیکیشن های HarmonyOS با استفاده از TypeScript یا JavaScript، که می‌تواند برای توسعه برنامه‌های 3.0 استفاده شود.

توجه داشته باشید که این تاریخ ها به عرضه به روز رسانی برای دستگاه های موجود اشاره دارد. سری هواوی میت 50 هنوز در نقشه راه است، شاید در ماه ژوئیه پس از آن که پنجره سنتی عرضه H2 خود را در سال گذشته از دست داد، عرضه شود. دستگاه های میت 50 باید اولین دستگاه هایی باشند که هارمونی اواس3.0 را اجرا می کنند.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا