نرم افزار و اینترنت

آزمایش گزینه مخفی کردن “آخرین بازدید” برای مخاطبین خاص در واتس اپ

این هفته واتس اپ شروع به انتشار واکنش های ایموجی کرد و به نظر می رسد که این شرکت به زودی می تواند یکی دیگر از ویژگی های عقب افتاده را پیاده سازی کند. به گزارش WABetaInfo، واتس‌اپ در آخرین نسخه آزمایشی اپ iOS خود، گزینه‌ای را اضافه کرده که به کاربران اجازه می‌دهد افراد خاصی را از دیدن وضعیت «آخرین بازدید» خود محدود کنند.

اگر با آن بخش از واتس اپ آشنا نیستید، این ویژگی نشان می‌دهد که آخرین بار چه زمانی برنامه را بررسی کرده است، و راهی برای فهمیدن اینکه آیا مخاطبی ممکن است پیام شما را دیده باشد، حتی اگر رسید خوانده شده را خاموش کرده باشد. مدتی است که واتس اپ به شما این امکان را می دهد که افرادی که وضعیت شما را می بینند فقط به مخاطبین خود محدود کنید. شما همچنین می توانید این ویژگی را به طور کلی غیرفعال کنید، اما توانایی جلوگیری از دیدن آن اطلاعات توسط افراد خاصی را نداشته اید.

با این حال، نسخه بتای 22.9.0.70 واتس‌اپ iOS یک گزینه جدید «My Contacts Except…» را در قسمت Last Seen تنظیمات حریم خصوصی برنامه اضافه شده است. به گفته WABetaInfo، اضافه کردن یک فرد به آن لیست از دیدن وضعیت آنها جلوگیری می کند. این رسانه می‌گوید واتس‌اپ همچنین کنترل‌های حریم خصوصی دقیق‌تری را برای تصاویر پروفایل و بخش‌های مربوط به آن اعمال می‌کند. با توجه به اینکه این ویژگی اکنون در حال آزمایش بتا بر روی اندروید و iOS است، احتمالاً زمان زیادی تا عرضه رسمی آن در واتس اپ طول نخواهد کشید.

منبع
engadget
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا