لاجیتک از ماوس عمودی بی سیم Lift رونمایی کرد. این دستگاه دارای برخی ویژگی های چشمگیر و قیمت 69.99 دلار است. مشتریان علاوه بر اینکه در چندین رنگ از جمله گرافیت، نقره ای و صورتی موجود است، می توانند یک نوع چپ دست یا راست دست را انتخاب کنند. با این حال، در حال حاضر فقط مدل گرافیتی در گزینه های چپ دست و راست دست موجود است.

ماوس بی سیم Lift دارای طراحی عمودی است که راحتی و ارگونومی بیشتری را ارائه می دهد. هنگامی که دستگاه در حال کار است، دست کاربر در زاویه 57 درجه قرار می گیرد. بر خلاف ماوس های سنتی که می توانند پس از استفاده طولانی مدت باعث درد مچ دست شوند، این کار راحتی بیشتری را روی مچ دست شما ارائه می دهد.

هنگامی که با یک صفحه کلید ارگونومیک شیفت ترکیب می شود، مزایای استفاده از ماوس عمودی بی سیم Lift کاملاً آشکار می شود. انرژی این ماوس توسط یک باتری AA تامین می شود، بنابراین شارژ USB در دسترس نیست. لاجیتک می گوید باتری Lift می تواند تا دو سال دوام بیاورد. قیمت آن 69.99 دلار است و عملکرد محدودی را در مقایسه با برخی از مدل های گران تر ارائه می دهد. Lift با مدل گران‌تر MX Vertical مقایسه می‌شود، اما طراحی بسیار ساده‌تری دارد.

آرایش نرم افزاری Lift امکان استفاده یکپارچه از آن را روی دو کامپیوتر به طور همزمان فراهم می کند. این به دلیل نرم افزار اختصاصی لاجیتک – Flow است. نرم افزار لاجیتک Flow همچنین امکان چنین عملیاتی را حتی اگر رایانه ها دارای سیستم عامل های متفاوتی باشند، می دهد. با این حال، برنامه Logi Options باید روی این دو رایانه عملیاتی باشد. این برنامه همچنین می تواند برای انتقال فایل ها بین دو رایانه شخصی از طریق کپی و پیست استفاده شود.

ماوس عمودی بی سیم Lift دارای یک دستگیره لاستیکی است که باعث می شود به خوبی در کف دست شما قرار بگیرد. دو دکمه اصلی آن یک چرخ اسکرول و یک دکمه سوئیچ DPI هستند. چرخ اسکرول پیمایش صاف و بی صدا را تضمین می کند و دو دکمه شست نیز وجود دارد. در پایین دستگاه دکمه ای برای جابجایی بین دستگاه ها و جفت شدن بلوتوث وجود دارد. از نظر اتصال، می توانید ماوس را از طریق گیرنده Bolt USB-A Logitech یا از طریق بلوتوث متصل کنید.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *