سخت افزار

سیگیت از هارد دیسک جدید 22 ترابایتی IronWolf Pro رونمایی کرد

سیگیت در کنفرانس NAB 2023، جدیدترین هارد دیسک مبتنی بر ضبط مغناطیسی معمولی (CMR) با نام Seagate IronWolf Pro 22TB خود را عرضه کرد. IronWolf Pro HDD با برخورداری از فناوری AgileArray Seagate، عملکرد بی‌سابقه ذخیره‌سازی تحت شبکه (NAS)، عملکرد ذخیره‌سازی مستقیم (DAS) و قابلیت اطمینان RAID را در محیط‌های چندگانه و چند کاربره ارائه می‌کند.

با نرخ بار کاری چشمگیر 550 ترابایت در سال، هارد دیسک IronWolf Pro 22 TB برای کاربران تجاری و سازمانی NAS مهندسی شده و ذخیره سازی، اشتراک گذاری و همکاری یکپارچه داده های بزرگ را از طریق شبکه فراهم می کند. این درایو همچنین دارای SDR تا 285 مگابایت بر ثانیه برای به اشتراک گذاری بدون دردسر فایل، پشتیبان گیری و مدیریت بارهای سنگین در محیط های NAS چند کاربره است.

بعلاوه، هارد دیسک Seagate IronWolf Pro 22 TB دارای حسگرهای لرزش چرخشی (RV) داخلی است که کاهش RV را ارائه می‌کند و از عملکرد و قابلیت اطمینان بالا در سیستم‌های چند طرفه اطمینان می‌دهد. این درایو دارای پنج سال گارانتی محدود، حداکثر 2.5 میلیون ساعت MTBF، و سیستم مدیریت سلامت IronWolf Seagate است که ذخیره‌سازی داده‌های بدون دردسر را با بهترین هزینه کل مالکیت در کلاس ارائه می‌کند.  هارد دیسک Seagate IronWolf Pro 22 TB اکنون با قیمت 599.99 دلار در دسترس است.

منبع
neowin
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا