نرم افزار و اینترنت

نمایش نشان جدید در کروم وب استور برای پیدا کردن بهترین افزونه مرورگر

گوگل دو نشان جدید را در کروم وب استور راه اندازی کرده است تا به مردم کمک کند که بهترین افزونه ها را از توسعه دهندگان مورد اعتماد شناسایی کنند. دو نشان جدید، نشان ویژه و نشان ناشر تاسیس شده هستند و هر دو از امروز در این کروم وب استور قابل مشاهده هستند. از آنجایی که افزونه های مخرب در فروشگاه وب کروم منتشر می‌شوند، این نشان‌ها به کاربران کمک می‌کنند تا در امان بمانند.

به گفته گوگل، نشان ویژه به ناشرانی اعطا می‌شود که بهترین شیوه‌های فنی را دنبال می‌کنند و تجربه کاربری عالی را ارائه می‌کنند و طراحی افزونه دلپذیری دارند. گوگل قبل از ارائه نشان، افزونه‌ها را به‌صورت دستی ارزیابی می‌کند و بررسی می‌کند که آیا از جدیدترین APIهای پلتفرم استفاده می‌کنند، به حریم خصوصی کاربران احترام می‌گذارند، و شامل توضیحات مفید فروشگاه و تصاویر با کیفیت هستند.

با نشان Established Publisher، کاربران می توانند ببینند که هویت ناشران خاصی تأیید شده است. همچنین افرادی که این نشان را دریافت می‌کنند، به یک سابقه مثبت مداوم در خدمات Google و پیروی از خط‌مشی برنامه توسعه‌دهنده نیاز دارند. گوگل تأیید کرد که ناشران نمی‌توانند هیچ یک از نشان‌ها را خریداری کنند. برای دریافت آنها، ناشران باید از طریق این صفحه پشتیبانی درخواست دهند و My item را در صفحه اول انتخاب کنند و سپس پسوند خود را نامزد کنند.

منبع
neowin
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا